پیش فروش گلکسی نوت 10

احتمال پیش فروش گلکسی نوت 10 همزمان با معرفی آن

تحلیلگران معتقدند که سامسونگ پیش فروش گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note 10) را همزمان با رونمایی رسمی از آن آغاز می‌کند. نسخه‌ی اصلی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس 16 مرداد معرفی می‌شوند.

یک هفته تا رونمایی از گوشی‌های پرچمدار جدید سامسونگ باقی مانده است و ما حالا اطلاعاتی را مربوط به پیش فروش گلکسی نوت 10 به دست آورده‌ایم. ما شنیده‌ایم که سامسونگ احتمالا پیش فروش گوشی‌های جدید سری نوت خود را هم زمان با مراسم رونمایی از آن‌ها در هفتم آگوست (16 مرداد) آغاز کند.

سامسونگ پیشتر تایید کرده که هفتم آگوست از دو گوشی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس طی یک رویداد خبری ویژه در نیویورک سی‌تی رونمایی می‌کند. این شرکت همچنین تایید کرده که زمان عرضه‌ی آن‌ها را در همان مراسم رسما اعلام می‌کند. با این حال گزارش‌ها نشان می‌دهند که این تاریخ می‌تواند 23 آگوست (1 شهریور) باشد.

پیش فروش گلکسی نوت 10 از 16 مرداد

پیش فروش این گوشی‌ها احتمالا در فاصله‌ای کوتاه از خود مراسم رونمایی آغاز شود و فروش قطعی آن‌ها نیز از 23 آگوست از طریق خرده فروشی‌های مختلف انجام شود. بر اساس گزارش‌های پیشین، انتظار می‌رود قیمت نسخه‌ی پایه‌ی نوت 10 برابر با 999 یورو باشد. البته شاید سامسونگ تخفیف‌هایی را نیز برای صاحبان گوشی‌های قدیمی‌تر خود که می‌خواهند به این دیوایس مهاجرت کنند، در نظر گرفته باشد.

ظاهرا سامسونگ به صورت اتفاقی نسخه‌های 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی نوت 10 پلاس و حضور یک رم 12 گیگابایتی زیر قاب آن را تایید کرده است که این‌ها خود عاملی برای جذاب‌تر شدن خرید این دیوایس هستند. همچنین هنوز هدایای دریافتی پیش‌خرید کنندگان مشخص نیست، ولی ما طی روزهای آینده از آن‌ها مطلع خواهیم شد.

طرفداران سامسونگ شدیدا منتظر گوشی‌های پرچمدار جدید این برند کره‌ای هستند. برخی ممکن است به خاطر حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اسلات کارت میکرو اس دی (در نسخه‌ی کوچک‌تر)‌ ناراحت باشند؛ بنابراین شنیدن خبر فروش بیشتر +Note 10 نسبت به نسخه‌ی اصلی Note 10 در آینده چندان هم نمی‌تواند تعجب‌ برانگیز باشد.