گلکسی نوت +10

سامسونگ اتفاقی عرضه‌‌ی گلکسی نوت +10 در دو حافظه‌ی 256 و 512 گیگابایتی را تایید کرد

سایت‌های اروپایی سامسونگ به صورت اتفاقی عرضه‌ی گوشی گلکسی نوت +10 در دو نسخه‌ی 256 و 512 گیگابایتی را تایید کردند. این درحالیست که فقط چند روز تا معرفی گوشی‌های خانواده Galaxy Note 10 سامسونگ باقی مانده است.

در حالی که سامسونگ سفارش برای پیش‌خرید نسل آینده‌ی گوشی‌های گلکسی نوت خودش را آغاز کرده، اما هنوز هم اسمی از آن‌ها نمی‌برد. با این حال، امروز صفحات پشتیبانی مخصوص گوشی گلکسی نوت 10 پلاس در سایت سامسونگ کشورهای مختلف با شماره مدل SM-N975F رویت شد. بنابراین، غول کره‌ای خیلی غیرمستقیم تایید کرده است که باید به علاوه‌ی نسخه‌ی معمولی، منتظر نسخه‌ی پلاس نوت 10 نیز باشیم.

تایید دو نسخه 256 و 512 گیگابایتی

این صفحات پشتیبانی در سایت‌های سامسونگ رومانی، سامسونگ اسلواکی و برخی دیگر از وب‌سایت‌های اروپایی سامسونگ دیده شده‌اند. آن‌ها اطلاعات زیادی از پرچمدار آینده‌ی غول کره‌ای را ارائه نمی‌کنند، اما تجهیز آن‌ها به اندروید 9 پای و عرضه در دو نسخه 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی را تایید می‌کنند. به لطف دو افشاگر مطرح به نام‌های Roland Quandt و Max J حالا ما می‌دانیم که نوت 10 پلاس در نسخه‌های Aura Glow ، Aura Black و Aura White عرضه می‌شود. هرچند رنگ‌ها و حافظه‌های دیگری نیز با نسخه‌های متفاوت می‌تواند در آینده عرضه شود.

تفاوت‌های گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت +10

از نظر طراحی دو نسخه‌ی نوت 10 تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند؛‌ هر دو به نمایشگرهای بزرگ بدون حاشیه با حفره‌ای در جلوی خود برای پشتیبانی از دوربین سلفی مجهز هستند که در زیر می‌توانید رندری از آن را مشاهده کنید. البته همانطور که از نامش پیداست، گلکسی نوت +10 نسخه‌ی قدرتمندتری است. بر اساس اطلاعات به بیرون درز کرده، این نسخه به یک نمایشگر 6.8 اینچی از نوع Dynamic AMOLED و با وضوح 1440 در 3040 پیکسل مجهز خواهد بود. در آن سمت مدل اصلی به یک نمایشگر کوچک‌تر 6.3 اینچی از همین نوع، اما با وضوح کمتر 1080 در 2280 پیکسل تجهیز می‌شود. علاوه بر این، ظرفیت رم حداکثری مدل پلاس 12 گیگ و باتری آن 4300 میلی‌آمپر ساعت است، در حالی که حداکثر ظرفیت رم مدل اصلی 8 گیگ و باتری آن نیز 3500 میلی‌آمپر ساعت اعلام شده است.

گلکسی نوت +10

یکی دیگر از تفاوت‌های آن‌ها، دوربین‌هایشان است. در حالی که نسخه‌ی اصلی به دوربین سه گانه‌ای با زوم اپتیکال 2 برابری مجهز می‌شود، گلکسی نوت +10 احتمالا از چهار دوربین پشتی با زوم اپتیکال 2 برابری بهره‌مند خواهد بود. چهارمین سنسور این گوشی می‌تواند یک سنسور وقت پرواز (ToF) باشد. این سنسور، همان سنسوری است که سامسونگ در نسخه‌ی 5G گلکسی اس 10 خود نیز از آن استفاده کرده بود و با تشخیص عمق بهتر، به بهبود عکس‌های پرتره و محتوای واقعیت افزوده کمک می‌کند.

نسخه‌ی آمریکایی گلکسی نوت‌های جدید، مشابه نسل پیشین به تراشه‌ی ساخت کوالکام، این بار اسنپدراگون 855 پلاس مجهز می‌شوند. علاوه بر این، قلم S Pen آن‌ها پیشرفته‌تر می‌شود، در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند و از کارت‌های میکرو اس دی نیز پشتیبانی می‌کنند. اما جالب توجه است بدانید که این گوشی‌ها، نخستین گوشی‌های سری گلکسی نوت هستند که بدون درگاه 3.5 میلی‌متری هدفون عرضه می‌شوند. چه کسی می‌داند، شاید سامسونگ یک هدفون باکیفیت USB Type-C یا بیسیم را در داخل جعبه‌ی آن‌ها بگذارد.

قیمت و زمان عرضه

سامسونگ زمان معرفی این گوشی‌ها را 7 آگوست (16 مرداد) اعلام کرده است. انتظار می‌رود فروش آن‌ها نیز کمتر از یک ماه بعد، در 24 آگوست (2 شهریور) آغاز شود. ما می‌توانیم انتظار عرضه‌ی یک نسخه‌ی 5G از این خانواده را نیز داشته باشیم.

در مورد قیمت صحبت‌ها بسیار است، اما نزدیک‌ترین آن‌ها به واقعیت می‌تواند قیمت 999 دلاری برای نسخه‌ی معمولی و 1149 دلاری برای مدل پلاس باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*