سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

تصویر تبلیغاتی گلکسی نوت 10 پلاس 5G به بیرون درز کرد

در حال نزدیک شدن به تاریخ هفتم آگوست و رونمایی از خانواده سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note10) هستیم. پیش‌تر عکس‌های لو رفته‌‌ای را از مدل استاندارد این فبلت دیده بودیم؛ اما حالا برای اولین بار چهره‌ی گلکسی نوت 10 پلاس 5G هم به نمایش درآمده است.

«ایوان بلس» افشاگر سرشناس دنیای موبایل، به یکی از تصاویر تبلیغاتی ورایزن (اپراتور موبایل آمریکایی) دست یافته است که در آن می‌توانیم پنل جلوی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس 5G را در کنار پنل عقب مدل استاندارد نوت 10 ببینیم. از لحاظ طراحی باید گفت که نسخه 5G دقیقا مشابه نسخه معمولی نوت 10 پلاس به نظر می‌رسد و همان صفحه نمایش Infinity-O را با یک حفره مرکزی دارد.

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس 5G

طبق مندرجات در تصویر، افرادی که نسخه 5G نوت ۱۰ پلاس را از ورایزن پیش‌خرید کنند و یکی از بسته‌های نامحدود این اپراتور را هم انتخاب نماید، یک دستگاه گلکسی نوت ۱۰ را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد.

مشخصات گلکسی نوت 10 پلاس 5G

بر اساس اطلاعات لو رفته‌ی قبلی، این گوشی حداقل 12 گیگ رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. سایر مشخصات آن باید منطبق با نسخه LTE باشد؛ از جمله نمایشگر 6.8 اینچی +QHD و چیپست اگزینوس 9825 یا اسنپدراگون 855 پلاس که بسته به منطقه فروش، متفاوت خواهد بود. انتظار می‌رود باتری دستگاه دارای ظرفیت 4300 میلی‌آمپر ساعتی باشد و از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی کند؛ هرچند که سامسونگ یک شارژر 25 واتی را درون جعبه‌‌ی آن قرار خواهد داد.