گلکسی نوت 10 پلاس

فهرست مشخصات گلکسی نوت 10 پلاس تصویری روشن از پرچمدار سامسونگ ترسیم می‌کند

گزارش تازه‌ای منتشر شده که فهرست مشخصات گلکسی نوت 10 پلاس (+Galaxy Note 10) را در خود گنجانده است. منبع این افشاگری، پیش‌تر هم رندرهایی را با جزئیات دقیق از پرچمدار جدید سامسونگ منتشر کرده بود و به نظر می‌رسد این اطلاعات را باید صحیح بدانیم.

در فاصله کمتر از 10 روز تا برگزاری مراسم رونمایی، چیز زیادی از خانواده نوت 10 سامسونگ ناشناخته باقی نمانده است. این اواخر شاهد درز کردن تصاویر و اطلاعات زیادی به بیرون بودیم و در اینجا می‌خواهیم فهرست مشخصات گلکسی نوت 10 پلاس را به طور کامل مرور کنیم.

فهرست مشخصات گلکسی نوت 10 پلاس

فهرست مشخصات گلکسی نوت 10 پلاس

این فلبت با ابعاد 162.3 در 77.1 در 7.9 میلی‌متری خود، 198 گرم وزن و یک پنل 6.8 اینچی خواهد داشت. صفحه نمایش دستگاه که با گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود، دارای وضوح کواد اچ دی پلاس (3040 در 1440) با تراکم 498 پیکسل در هر اینچ خواهد بود.

در زیر بدنه‌ی گلکسی نوت ۱۰ پلاس، تراشه 7 نانومتری اگزینوس 9825 را خواهیم یافت که با 12 گیگ رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه UFS 3.0 همراهی می‌شود. ظاهرا این تنها مدل جدید گلکسی نوت است که خشاب کارت microSD دارد؛ اما سراغ جک 3.5 میلی‌متری هدفون را در آن نباید بگیرد.

در فهرست مشخصات گلکسی نوت 10 پلاس وجود دوربین سه‌گانه با دریچه دیافراگم متغیر (سه مرحله‌ای) و البته یک سنسور ToF هم جلب توجه می‌کند. سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی، گشودگی دیافراگم f/1.8 ، f/1.5 و f/2.4 دارد. دوربین 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو، دارای گشودگی دیافراگم f/2.1 برای ثبت تصاویر زوم بهتر در محیط کم‌نور است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی زاویه باز را هم به این دو اضافه کنید. گفته می‌شود دوربین سلفی، 10 مگاپیکسلی خواهد بود و ظاهرا این گوشی می‌تواند ویدیوهای 4K با نرخ 60 فریم در ثانیه ضبط کند.

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

انرژی این مجموعه را یک باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد. پشتیبانی از شارژ سریع 45 وات هم جزو قابلیت‌های آن به شمار می‌رود؛ هرچند که شارژر 45 واتی را باید به طور جداگانه خریداری کنید. سرعت شارژ وایرلس اما 20 وات است.

امکانات ارتباطی دستگاه شامل بلوتوث 5.0، وای-فای 6 و NFC می‌شود. اسپیکرهای استریو AKG با پشتیبانی از تکنولوژی Dolby Atmos و سیستم عامل اندروید پای با رابط کاربری One UI را هم نباید از قلم انداخت. البته در این فهرست، به فرستنده مادون قرمز اشاره‌ای نشده است؛ اما امید می‌رود که در پرچمدار سامسونگ وجود داشته باشد.

مراسم رونمایی از خانواده سامسونگ گلکسی نوت 10 در تاریخ هفتم آگوست برگزار خواهد شد و احتمالا روز بیست و سوم همان ماه (اول شهریور)، آغاز فروش آن‌ها خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چیزی که توی gsmarena زده شارژر ۴۵ وات روی نوت ۱۰ پلاس هست جدا هم نمیخواد بگیری

  2. فقط اون دروبینش رو مخه یکم

  3. زیبا بدون حاشیه و جذاب