عرضه گلکسی فولد سامسونگ

احتمال عرضه گلکسی فولد سامسونگ همزمان با آیفون 11 اپل؛ ۱۸ تا ۲۰ سپتامبر

عرضه گلکسی فولد سامسونگ (Galaxy Fold) چند ماه به تاخیر افتاده است. اما حالا طبق گزارشی از کره‌جنوبی، این گوشی منعطف در روزهای هجدهم تا بیستم سپتامبر وارد بازار این کشور خواهد شد.

هنوز سامسونگ تاریخ دقیقی را برای عرضه گلکسی فولد اعلام نکرده و تنها از بازطراحی و فروش آن در ماه سپتامبر خبر داده است. ولی اگر تاریخ ادعا شده از سوی رسانه‌های کره‌ای (27 تا 29 شهریور) را درنظر بگیریم، شاید همزمان با سری آیفون 11 وارد بازار شود. زیرا اپل به طور سنتی در نیمه اول ماه سپتامبر از گوشی های خود رونمایی و فروش آن‌ها را از بیستم سپتامبر به بعد آغاز می‌کند.

سامسونگ گلکسی فولد

در حال حاضر، تولید انبوه سامسونگ گلکسی فولد در جریان است و تحلیل‌گران بازار تخمین می‌زنند که 100 هزار دستگاه در کره‌جنوبی به فروش خواهد رسید. از این تعداد، بین 20 هزار تا 30 هزار دستگاه از همان ابتدا وارد بازار این کشور خواهند شد. پیش‌تر سامسونگ نیز هدف اولیه خود را تولید یک میلیون واحد از این گوشی انعطاف پذیر عنوان کرده بود.

با توجه به تحولات اخیر به نظر می‌رسد عرضه گلکسی فولد سامسونگ در ماه سپتامبر، ابتدا به بازارهای کره و آمریکا محدود باشد. بازارهای جهانی مانند آلمان، انگلستان و فرانسه نیز، اندکی بعد پذیرای این محصول خواهند بود.