سامسونگ گلکسی اکتیو

گوشی جان سخت سامسونگ گلکسی اکتیو در یک رندر خبری رخ نشان داد

سامسونگ گوشی مقاوم گلکسی ایکس کاور 4s را کمتر از دو ماه قبل معرفی کرد؛ اما ظاهرا حالا یک راگد فون دیگر به نام  سامسونگ گلکسی اکتیو (Samsung Galaxy Active) در راه است.

تصویری که به نظر می‌رسد یک رندر خبری رسمی باشد، طراحی سامسونگ گلکسی اکتیو را به خوبی نشان می‌دهد. این همان دستگاهی است که در کنگره جهانی موبایل هم به نمایش درآمده بود و می‌توان آن را نسخه‌ی مقاوم شده‌ی گلکسی اس 9 نامید.

گفته می‌شود که مانند S9، این گوشی نیز دارای تراشه اگزینوس 9810 و رم 4 گیگابایتی خواهد بود. مجموعه دوربین دو دستگاه هم مشابه توصیف شده است؛ اما گلکسی اکتیو نمایشگر کوچک‌تر (5.2 اینچی) و باتری بزرگ‌تری (4500 میلی‌آمپر ساعتی) خواهد داشت.

سامسونگ گلکسی اکتیو

در تصویر می‌توان دید که این گوشی جان سخت سامسونگ برخلاف گلکسی S9، دکمه‌های ناوبری فیزیکی در زیر صفحه نمایش خود دارد. ضمن اینکه حسگر اثر انگشت هم در پنل پشتی، به سمت چپ دوربین منتقل شده است.

هنوز کمپانی کره‌ای اطلاعاتی را از گلکسی اکتیو بروز نداده؛ اما در عکس بالا، تاریخ درج شده روی لاک اسکرین به روز نهم آگوست اشاره دارد؛ پس شاید هفته آینده (18 مرداد) شاهد رونمایی از این گوشی مقاوم باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. برای مشاغل خاصی کاربرد داره

  2. این یه ذره000 45 میلی امپر باتر ی داره؟؟؟

  3. ب چ دردی میخوره این همه سنگینی و ضخیمی

  4. از انظر قیافه نابوده