تبلت گلکسی تب اس 6 سامسونگ

بررسی ویدیویی تبلت گلکسی تب اس 6 سامسونگ (گجت تی وی)

تبلت گلکسی تب اس 6 سامسونگ (Samsung Galaxy Tab S6) در روز گذشته با مشخصات فنی و امکانات متعدد به صورت رسمی معرفی شد. در ادامه، ویدیوی بررسی گلکسی Tab S6 را در گجت نیوز مشاهده می‌کنید.

شرکت سامسونگ روز گذشته به صورت رسمی از تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6 پرده برداشت. تبلت پرچمدار Galaxy Tab S6 از نسخه جدید چیپست توسعه یافته اسنپدراگون 855 کوالکام سود می‌برد و از قابلیت‌های مهم دیگر آن نیز می‌توان به نمایشگر امولد و قلم اس پن بلوتوثی جدید اشاره کرد. شرکت سامسونگ تبلت جدید خود را از ماه آینده (اواسط شهریور ماه 98) در سه رنگ خاکستری، آبی روشن، قرمز تیره به بازار عرضه می‌کند.

تبلت گلکسی Tab S6 در دو مدل با 6 و 8 گیگابایت رم به بازار عرضه می‌شود که سامسونگ به ترتیب برای آنها 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته است. البته اگر چنین حافظه‌ای برای مشتریان مناسب نباشد، می‌توانند از قابلیت پشتیبانی گلکسی تب اس 6 از حافظه جانبی (MicroSD) بهره ببرند. یکی از ویژگی‌های مهم این تبلت برخورداری از صفحه نمایش 10.5 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2560 در 1600p است که برای یک محصول پرچمدار راضی‌کننده است. کاربران در هنگام تماشای فیلم می‌توانند از کیفیت‌ صدای فوق‌العاده‌ای بهره ببرند؛ زیرا این تبلت از چهار اسپیکر AKG در بخش پایینی سود می‌برد.

در پشت تبلت جدید سامسونگ شاهد دوربینی دوگانه هستیم که از دوربین 13 مگاپیکسیل و یک دوربین 5 مگاپیکسلی بسیار عریض با زاویه دید 123 درجه‌ای برخوردار است. این محصول از یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی سود می‌برد. از سایر ویژگی‌های برجسته تبلت گلکسی تب اس 6 سامسونگ می‌توان به پشتیبانی از Samsung DeX، پشتیبانی از شبکه‌ی LTE و Wi-Fi و حسگر اثر انگشت زیر صفحه اشاره کرد.

ویدیوی بررسی تبلت گلکسی تب اس 6 سامسونگ