گوشی منعطف فلکس پای

تست مقاومت گوشی منعطف فلکس پای ؛ شکنجه منعطف دوست داشتنی (گجت تی وی)

فلکس پای (Flexpai) نام گوشی منعطف شرکت رویول است که از نمایشگر 7.8 اینچی تاشدنی بهره می‌برد. اکنون قصد داریم مقاومت گوشی منعطف فلکس پای را بررسی کنیم.

مدت‌هاست که ساخت یک گوشی با نمایشگر تا شدنی مورد بحث قرار گرفته و شرکت‌های مختلف سعی کرده‌اند این رویا را محقق کنند. سامسونگ با گلکسی فولد و هواوی با میت ایکس از گوشی‌های تاشدنی خود رونمایی کردند اما لقب نخستین گوشی منطف دنیا را باید به رویول فلکس پای (Royole FlexPai) داد. شرکت رویول در آبان سال گذشته از نخستی گوشی تاشدنی یا منعطف دنیا با نمایشگر 7.8 اینچی رونمایی کرد. این گوشی منعطف در نگاه اول به اندازه یک تبلت است و پاس از تا شدن حجمی به اندازه یک گوشی یا یک کتابچه را می‌گیرد.

گوشی منعطف فلکس پای از نمایشگر تاشدنی فوق باریک Royole با امکان چرخش 180 درجه‌ای بهره می‌برد. در این گوشی از نمایشگر 7.8 اینچی استفاده شده که سه لایه محافظ روی آن را پوشانده است. ویژگی شارژ سریع در این دستگاه نیز وجود دارد و باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی گوشی در عرض 5 دقیقه تا 20 درصد شارژ می‌شود. پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون سری 8، دو دوربین 12 و 16 مگاپکیسلی، 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی منعطف محسوب می‌شوند.

ما اکنون در گجت نیوز قصد داریم مقاومت گوشی منعطف فلکس پای را بررسی کنیم. در ویدیوی زیر بررسی این گوشی تاشدنی و تست خش‌پذیری و خم‌پذیری نمایشگر و بدنه آن را مشاهده می‌کنید:

ویدیوی بررسی مقاومت گوشی منعطف فلکس پای