شیائومی Mi A3

بررسی ویدیویی مشخصات و امکانات گوشی شیائومی Mi A3

شیائومی می ای ۳ (Xiaomi Mi A3)، گوشی میان رده و اقتصادی جدید این شرکت است که چیز چندان جدیدی را ارائه نمی‌کند. در ادامه، ویدیوی معرفی امکانات شیائومی Mi A3 را مشاهده خواهید کرد.

شرکت چینی شیائومی در اواخر تیرماه امسال از گوشی میان رده و اقتصادی می ای 3 (Xiaomi Mi A3) رونمایی کرد. شیائومی می ای ۳ دارای نمایشگر 6.1 اینچی با پنل اولد و رزولوشن 720 در 1560 پیکسل، چیپست اسنپدراگون 665، حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی و 4 گیگابایت رم است. همچنین در این گوشی دوربین سه گانه شامل سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق میدان دیده می‌شود و در جلو نیز از دوربین 32 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی بهره گرفته شده است.

از دیگر ویژگی‌های شیائومی Mi A3 می‌توان به باتری 4030 میلی‌آمپرساعتی، شارژ سریع 18 واتی و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش اشاره کرد. در مجموع گوشی می ای 3 آن گوشی مورد انتظار کاربران نیست و تقریبا محصولی بر پایه ویژگی‌های شیائومی Mi CC9e بدون هیچگونه ویژگی جدید است که آن را به یک گوشی تکراری و بدون خلاقیت تبدیل می‌کند. شیائومی این گوشی را با قیمت 250 یورو برای نسخه 64 گیگ و 280 یورو برای نسخه 128 گیگ عرضه می‌کند.

در ویدیوی زیر ویژگی‌ها و امکانات شیائومی می ای 3 را شرح داده‌ایم و شما با تماشای آن می‌توانید با این گوشی میان رده و اقتصادی چینی بیشتر آشنا شوید. با گجت نیوز همراه باشید.

ویدیوی بررسی شیائومی Mi A3