شیائومی می CC9e

گوشی شیائومی می CC9e در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

گوشی شیائومی می CC9e به تازگی در بنچمارک GeekBench رویت شده است. بر اساس آن، به بخشی جزئی مشخصات فنی شیائومی می سی سی 9 ای (Xiaomi Mi CC9e) پی بردیم.

حدود ده روز پیش برای اولین مرتبه اعلام شد گوشی شیائومی می CC9 با دوربین سلفی قدرتمند در راه است. دوربین اصلی و سلفی این گوشی قادر است به ترتیب تصاویری 48 مگاپیکسلی و 32 مگاپیکسلی به ثبت برساند. چند روز پیش شاهد انتشار نخستین تصاویر گوشی شیائومی Mi CC9 بودیم. بعد از این که مشخصات شیائومی می CC9 و CC9e از طریق سایت تنا آشکار شد، اکنون نوبت به ظاهر شدن شیائومی می CC9e در بنچمارک Geekbench رسیده است.

اگر شایعات قبلی درباره زمان معرفی شیائومی سی سی 9 ای صحیح باشند، این گوشی یک روز دیگر (یازدهم تیر) رونمایی خواهد شد. متاسفانه ظهور این گوشی در گیک‌بنچ اطلاعات زیادی در اختیارمان قرار نداد. شیائومی می CC9e به صورت پیش‌فرض با اندروید 9 پای عرضه شده و در کنار پردازنده هشت هسته‌ای اصلی دارای سرعت 1.8 گیگاهرتز آن، 6 گیگابایت رم وجود دارد.

امتیاز شیائومی می CC9e

شیائومی می CC9e

با در نظر گرفتن این اطلاعات و ارزیابی امتیازهایی که گوشی در بخش پردازش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به دست آورده است، می‌توان پیش‌بینی کرد مغز متفکر آن تراشه اسنپدراگون 710 یا اسنپدراگون 632 خواهد بود.

تا امروز، استفاده از نمایشگری 6.08 اینچی در شیائومی می CC9e به جای صفحه نمایش 6.39 اینچی شیائومی می CC9، تنها دانسته ما از تفاوت میان این دو مدل است.