مشخصات شیائومی Mi CC9

مشخصات شیائومی می CC9 و CC9e از طریق سایت تنا آشکار شد

روز یازدهم تیر ماه، شیائومی گوشی Mi CC9 را معرفی خواهد کرد. پیش‌تر از وجود دوربین اصلی 42 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در آن آگاه شده بودیم؛ حالا اما به لطف رگولاتوری چین (TENAA)، تصویر واضح‌تری از مشخصات شیائومی می CC9 داریم.

به تازگی محصولی از شیائومی با شماره مدل M1904F3BT در وب‌سایت تنا دیده شد که به احتمال زیاد، گوشی مورد نظر ماست. به این ترتیب با نگاهی به اطلاعات درج شده، می‌توانیم از برخی مشخصات شیائومی می CC9 مطلع شویم.

این دستگاه دارای یک تراشه هشت هسته‌ای است و بسته به ظرفیت حافظه، سه نسخه دارد؛ نسخه‌های 4/64 گیگ، 6/128 گیگ و 8/256 گیگابایتی. همچنین با توجه به فرکانس 2.2 گیگاهرتزی پردازنده، به نظر می‎رسد تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام یا اسنپدراگون 730 در آن کارگذاری شده باشد.

مشخصات شیائومی می CC9

شیائومی می سی سی ۹ دارای یک صفحه نمایش 6.39 اینچی اولد با وضوح فول اچ دی پلاس و حسگر اثر انگشت داخلی نیز خواهد بود. این گوشی هوشمند با اندروید 9 پای کار می‌کند و تامین انرژی آن را، یک باتری 3940 میلی‌آمپر ساعتی برعهده خواهد داشت. وجود سه دوربین در پنل پشتی، دیگر ویژگی قابل ذکر درباره این محصول است؛ چیزی که در تصاویر رسمی انتشار یافته از شیائومی Mi CC9 نیز به چشم می‌خورد.

اما گوشی دیگری هم با شماره M1906F9SC در وب‌سایت رگولاتوری چین ظاهر شده که گمان می‌رود مدل Mi CC9e باشد. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش 6.08 اینچی و یک باتری با ظرفیت 3940mAh است؛ اما اطلاعاتی درباره سایر مشخصات آن وجود ندارد.

شیائومی Mi CC9 Meitu

از طرفی «لی جون» مدیرعامل کمپانی چینی نیز، وجود یک نسخه سفارشی را به نام شیائومی Mi CC9 Meitu تایید کرده است؛ دستگاهی مجهز به 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی، که با بسته‌بندی خاصی (تصویر بالا) عرضه خواهد شد. از امکانات دوربین این نسخه سفارشی، باید به زیباسازی تصاویر با استفاده از فیلترهای ویژه و حالت پرتره بهره‌مند از هوش مصنوعی برای عکاسی در محیط‌های تاریک اشاره کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*