عکس‌های واقعی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شد

دومین مدل از خانواده Samsung Galaxy Note 10 با نام گلکسی نوت 10 پلاس (+Galaxy Note 10) شناخته خواهد شد. پیشتر نام این گوشی را گلکسی نوت ۱۰ پرو تصور می‌کردیم.

با در نظر گرفتن انبوهی از اخبار موثق و شایعاتی که تا امروز درباره سامسونگ گلکسی نوت 10 منتشر شده‌اند، دیگر درباره عرضه آن در دو مدل هیچ شکی نداریم؛ گلکسی نوت 10 به همراه برادر بزرگتر آن، تا کمتر از دو ماه دیگر رونمایی خواهند شد. پیش از این، دومین گوشی را با نام گلکسی نوت 10 پرو می‌شناختیم، اما بر اساس اخبار جدید، گوشی مجهز به نمایشگر بزرگتر و دوربین اصلی چهارگانه، سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس نام خواهد داشت.

این موضوع با در نظر گرفتن نحوه نام‌گذاری پرچمداران سری S سامسونگ، که سه سال اخیر در دو مدل عادی و پلاس عرضه شده‌اند، معنی پیدا می‌کند. پیشتر تصور می‌کردیم برای هر دو گوشی خانواده Galaxy Note 10 یک نسخه دارای پشتیبانی از شبکه 5G عرضه خواهد شد، به طوری که در مجموعه باید منتظر عرضه چهار گوشی هوشمند باشیم. طبق اخبار جدید، تنها برای مدل بزرگتر یک نسخه 5G وجود دارد. در نتیجه با سه گوشی گلکسی نوت 10 (مجهز به نمایشگری 6.4 اینچی)، گلکسی نوت ۱۰ پلاس (مجهز به نمایشگری 6.7 اینچی) و گلکسی نوت 10 پلاس 5G رو به رو خواهیم بود.

بعد از انتشار این خبر، تصاویری از گلکسی نوت 10 پلاس نیز در دنیای واقعی منتشر شد. بر اساس این عکس‌ها، باز هم درباره اخباری که پیش از این درباره صحت آن‌ها اطمینان داشتیم، به شک افتادیم. طبق آن‌ها، گلکسی نوت 10 پلاس همچون مدل پایه، به یک دوربین سلفی روی نمایشگر مجهز خواهد شد. این سنسور برخلاف نحوه پیاده‌سازی آن در دو گوشی گلکسی اس 10 و گلکسی اس ۱۰ پلاس، در مرکز لبه بالایی صفحه نمایش قرار دارد. با انتشار تصویر محافظ نمایشگر گلکسی نوت 10 سامسونگ پیشتر به این موضوع پی برده و اکنون از آن اطمینان پیدا کردیم.

عکس‌های سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

اما طبق عکس‌های گلکسی نوت 10 پلاس، در این مدل خبری از دوربین چهارگانه نیست. پیش از این تصور می‌کردیم در گوشی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت ۱۰ پرو (پلاس) به ترتیب از همان ماژول دوربین به کار رفته در گوشی گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 5G استفاده می‌شود. در دوربین مدل 5G پرچمدار سری S سال 2019، علاوه بر سنسورهای رنگی، اولترا واید و تله فوتو، یک سنسور ToF نیز وجود دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*