گلکسی نوت 10

تصویر محافظ نمایشگر گلکسی نوت 10 سامسونگ اطلاعات خوبی را در اختیارمان می‌گذارد

به تازگی عکسی از محافظ نمایشگر گلکسی نوت 10 (Galaxy Note10) و گلکسی نوت 10 پرو سامسونگ (Galaxy Note10 Pro) در دنیای واقعی منتشر شده است. این تصویر سبک طراحی پنل جلویی دو گوشی را به خوبی نشان می‌دهد.

بعد از این که تصاویر واقعی قاب محافظ سامسونگ گلکسی نوت 10 پرو حقایق مهمی را برملا کرد، نوبت به اتشار عکس‌های واقعی محافظ نمایشگر گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو رسید.

عکس محافظ نمایشگر گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو

محافظ نمایشگر گلکسی نوت 10

بر اساس این تصویر در مدل پرو خبری از دوربین سلفی دوگانه همچون سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس نیست. همچنان برخلاف دو گوشی سری S سال جاری که دوربین سلفی در آن‌ها در گوشه نمایشگر درست روی آن قرار گرفته بود، در دو گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو دوربین سلفی همچنان روی نمایشگر، اما این مرتبه در بخش میانی بالاترین قسمت، قرار خواهد داشت.

این سبک طراحی توسط چند رندر اخیر دو گوشی نیز به تصویر کشیده شده بود، اما با در نظر گرفتن عکس محافظ نمایشگر گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو در دنیای واقعی از آن اطمینان پیدا کردیم. با این حال هنوز شک تمام وجودمان را فرا گرفته است!

چندی پیش Ice Universe به عنوان یکی از معتبرترین افشاکنندگان اخبار گجت‌های الکترونیکی، تصویری از یک محافظ نمایشگر گلکسی نوت 10 و گکسی نوت 10 پرو فاقد هر گونه بریدگی روی آن‌ها منتشر کرد!

توییت Ice Universe

بعید به نظر می‌رسد تکنولوژی استفاده از دوربین زیر نمایشگر در حال حاضر برای استفاده در یک محصول تجاری آماده باشد. با این حال طرفی ممکن است سامسونگ به دور از چشم همگان، از مدت‌ها قبل در پی توسعه این فناوری بوده باشد و با رونمایی از آن همزمان با معرفی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پرو چشم‌ها را به خود خیره نگه دارد.