نامه به نیروی دریایی

نماینده آمریکایی در نامه به نیروی دریایی درباره منشا UFO سوال کرد

به تازگی یکی از نمانده‌های آمریکایی در نامه به نیروی دریایی آمریکا درباره ماهیت این هواگردهای ناشناش سوال کرد و توضیح خواست که آیا ممکن است UFOها ساخت کشورهای دیگر باشند یا خیر!

چندماهی از انتشار تصاویری از اجسام پرنده ناشناس یا همان یوفو (UFO) توسط نیروی دریایی آمریکا می‌گذرد. در فیلم‌های منتشر شده یوفوها توسط جنگنده‌های نیروی دریایی تعقیب و توضیحی درباره ماهیت هواگرد ناشناس ارائه نمی‌شود. حال نماینده آمریکایی در نامه به نیروی دریایی این سوال را مطرح کرد که ممکن است این یوفوها ساخت کشورهایی همچون چین و روسیه باشند؟

مایک واکر، از نمایندگان ایالت کارولینای شمالی در کنگره، در نامه خود به فرمانده نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا نگرانی خود از زمینی بودن این هواگردها که بین سال‌های 2004 تا 2015 توسط خلبانان مشاهده شدند را مطرح کرد. وی همچنین نگرانی خود را از این قضیه که شاید این هواگردها ساخت کشورهای رقیب باشند را ابراز نمود.

نامه به نیروی دریایی

بشقاب پرنده VZ-9 Avrocar که در اواخر دهه 1950 میلادی برای نیروی هوایی آمریکا ساخته شد و سه موتور جت داشت؛ VZ-9 نمونه‌ای از یک هواگرد سری و غیرمتعارف است.

او در نامه دو صفحه‌ای خود به برخوردهای نیروی دریایی با این هواگردهای ناشناس اشاره و  اظهار داشت که یوفوها می‌توانند نشانگر پیشرفتی شگرفت در زمینه هوانوردی از سوی قدرت‌های ناشناخته باشند. وی همچنین پرسید که آیا نیروی دریایی اطلاع دارد که آیا کمپانی‌های خصوصی و یا دولت‌های خارجی به این سطح از پیشرفت در فیزیک هوایی رسیده‌اند یا خیر. آقای واکر معتقد است رسیدن به پاسخ این پرسش‌های برای امنیت ملی و پیشرفت علمی آمریکا بسیار ضروری محسوب می‌شوند.

وزارت دفاع آمریکا یک گروه پژوهشی مخصوص رسیدگی به یوفوها و شناسایی ماهیت آن‌ها تشکیل داده که تحت عنوان AATIP شناخته می‌شوند. این گروه وظیفه شناسایی هواگردهایی که منشا آن‌ها مشخص نیست را دارد و بایستی دریابد که هواگرد مورد نظر ساخت کمپانی‌های خصوصی یا کشورهای بیگانه است و یا منشا فرا زمینی دارد.

واکر این واهمه را دارد که نکند یوفوها در اصل هواگردهایی زمینی ساخت دیگر کشورها بوده و از هواگردهای آمریکایی که به صورت عمومی به نمایش در آمده‌اند (و نه هواگردهای سری آمریکایی) پیشرفته‌تر باشند. اگر یوفوها زمینی بوده و ساخت کشورهای دیگرند،‌ پس آنگاه زنگ خطری بزرگ برای آمریکایی‌هاست.

نامه به نیروی دریایی

تاکنون تنها نیروی دریایی آمریکا با یوفوها برخورد داشته و البته بایستی در نظر داشت که نیروی دریایی آمریکا بزرگترین محدوده عملیاتی در جهان را دارد. نیروی هوایی کشورهای مختلف حداکثر در حاشیه همان کشور گشت زنی می‌کنند. نیروی دریایی دیگر کشورها نیز حداکثر با داشتن 1 ناو هواپیمابر توان عملیاتی نیروی دریایی آمریکا را ندارد و تنها در منطقه خود فعال هستند. اما نیروی دریایی آمریکا با داشتن 11 ابر ناو هواپیمابر در بخش‌های مختلف این سیاره که بیشترش با آب پوشیده شده مشغول گشت زنی است و طبیعی‌ست که بیشترین برخورد با یوفوها داشته باشد.

اما این سوال غیرقابل چشم پوشی است که این یوفوها به راستی متعلق به بیگانگان هستند یا ساخت دست بشر؟ آیا ما انسان‌ها پیشرفته‌ترین مخلوقات آفرینش هستیم و یا تمدن‌های پیشرفته‌تر از ما نیز در این فضای بی انتها حضور دارند؟ نظر شما چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. اینا همش مسخره بازیه خودشون میدونن چی به چیه

  2. پس دیگه معلوم شد کار فرا زمینی هاست

  3. یوفو اگر بود تا الان خودشو نشون میداد

  4. بابا این خود امریکاس سلاح های جدید داره