دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی ریلمی

برای آشنایی با دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی ریلمی آماده شوید

ظاهرا چیزی به رونمایی از اولین گوشی هوشمند جهان با دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی باقی نمانده است. برند ریلمی (Realme) روز هشتم آگوست، مراسمی را در همین رابطه برگزار خواهد کرد.

در هفته‌های گذشته، ریلمی روی گوشی هوشمندی مانور تبلیغاتی داد که مجهز به دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی خواهد بود. برند چینی هنوز تاریخی را برای رونمایی از این دستگاه مشخص نکرده است؛ اما به نظر می‌رسد روند تولید آن، مراحل پایانی خود را طی می‌کند.

حالا ریلمی از برپایی «رویداد نوآوری دوربین» در تاریخ هفدهم مرداد ماه خبر می‌دهد؛ مراسمی که در شهر دهلی نو برگزار خواهد شد و با افشای اطلاعات تازه‌ای از تکنولوژی به‌کار رفته در این دوربین همراه خواهد بود.

دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی ریلمی

پیش‌تر شاهد تجهیز ریلمی ایکس و مدل های مختلف ریلمی 3 به دوربین دوگانه بوده‌ایم؛ اما ریلمی سابقه‌ی عرضه‌ی گوشی های هوشمند با دوربین سه‌گانه را ندارد و دوربین چهارگانه، پیشرفت بزرگی برای این برند نوپا محسوب می‌شود.

هنوز جزئیات چندانی از ترکیب‌ این ماژول چهارگانه موجود نیست؛ اما می‌توان امیدوار بود که لنزهای تله‌فوتو و فوق عریض، سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دستگاه را همراهی کنند. دوربین چهارم هم احتمالا یک سنسور عمقی خواهد بود.

خبرهای رسیده از درون کمپانی ریلمی، حاکی از آن است که این گوشی با دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی در پایان سه ماهه سوم 2019 یا ابتدای سه ماهه چهارم سال از راه خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. ی برندایی اومدن سر کار عجیب غریب به خدا

  2. ما که نگا میکنیم تجربه ای باهاش نخاهیم داشت

  3. این برندو نشنیده بودم اسمشو تا الان

  4. همین طور پیش بره به صد مگا
    پیکسل میرسن