هیوندای ولستر 2020

هیوندای ولستر 2020 معرفی شد

هیوندای ولستر 2020 (Hyundai Veloster) معرفی شد. شرکت هیوندای مدل جدید ولستر را فقط به همراه تغییرات جزئی رونمایی کرد. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت هیوندای مدل 2020 محصول ولستر خود را به همراه تغییرات ظاهری جزئی معرفی کرد. برای این خودرو تغییرات عمده‌ای در نظر گرفته نشده و طراحان فقط به یک بازنگری ساده اکتفا کردند. از تمامی تغییرات ظاهری این مدل نسبت به گذشته می‌توان به تعویض جلوپنجره، قسمت‌هایی از نمای عقب و جلو در کنار رکاب‌های جانبی مشکی تیره با مدل‌های براق اشاره کرد.

مشخصات هیوندای ولستر 2020

هیوندای ولستر 2020

مشتریان این خودرو باید بدانند جز تغییراتی که در مقدمه به آنها اشاره شد، در مدل 2020 ولستر شاهد تغییرات دیگری نخواهند بود. نکته حائز اهمیت دیگر این است که هیوندای دیگر مدل توربو التیمیت را با گیربکس دستی برای ولستر 2020 عرضه نخواهد کرد. از این رو مشتریان اگر قصد خرید ولستر با گیربکس دستی را دارند، می‌بایست مدل توربو R-Spec را خریداری کنند که در حال حاضر برای آن دو سیستم هشدار نقاط کور و هشدار ترافیک عقب به صورت استاندارد ارائه می‌شود.

هیوندای ولستر 2020

ولستر 2020 در مدل توربو از یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری گاما بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 201 اسب بخار و گشتاور 264 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود، اما مشتریان در هنگام خرید می‌توانند گیربکس 7 سرعته دوکلاچه با پدال شیفترهای روی فرمان را به صورت سفارشی تهیه کنند. گفتنی است مدل‌های دستی نسخه توربو R-Spec با شیفتر اسپرت مسابقه‌ای قابل سفارش است. تمامی مدل‌های هیوندای ولستر 2020 از صدای موتور فعالی برخوردارند که بر اساس اعلام هیوندای افزایش صدای اگزوز در کابین را به همراه دارد. این مدل از شارژر بی‌سیم گوشی هوشمند نیز به صورت استاندارد بهره می‌برند. طراحان برای شاسی این مدل‌ها نیز سیستم تعلیق ویژه را با هدف ایجاد تجربه رانندگی هیجان‌انگیزتر در نظر گرفته‌اند.

هیوندای ولستر 2020

شرکت هیوندای برای مدل‌های پایه ولستر 2020 از موتور 4 سیلندر 2 لیتری تنفس طبیعی استفاده کرده است که می‌تواند قدرتی برابر با 147 اسب بخار و گشتاور 179 نیوتن‌متری را ارائه دهند. قدرت تولید شده از این موتور به صورت استاندارد با گیربکس 6 سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود، اما مشتریان قادر به سفارش گیربکس 6 سرعته اتوماتیک نیز خواهند بود. شرکت هیوندای به صورت استاندارد برای کلیه مدل‌های ولستر 2020 دستیار پیشگیری از برخورد جلو و دستیار حفظ خودرو میان خطوط را در ارائه کرده است. از سایر امکانات این مدل‌ها می‌توان به کروز کنترل هوشمند، نوربالای خودکار و چراغ‌های جلوی LED اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*