بازیگران سریال هیلو (Halo) مشخص شدند

سریال هیلو (Halo) تیم بازیگری‌اش را تکمیل کرد. این سریال پرخرج و مورد انتظار قرار است از شبکه کابلی شوتایم پخش شود و ساخت آن به زودی آغاز خواهد شد. 

عاشقان مجموعه بازی پرطرفدار Halo، به زودی شاهد ورود آن به دنیای تلویزیون خواهند بود. تولید سریال هیلو به زودی آغاز می‌شود و حال می‌توانید از لیست بازیگران آن اطلاع پیدا کنید.

چه کسانی در سریال هیلو (Halo) به ایفای نقش می‌پردازند؟

طبق اعلام شبکه شوتایم، ناتاشا مک‌الهون (Natascha McElhone) که فیلم‌هایی همچون نمایش ترومن، رونین و سریال کالیفرنیکیشن را در کارنامه دارد، در نقش دکتر کاترین هالزی و همچنین صداپیشه پیشرفته‌ترین هوش مصنوعی تاریخ، یعنی کورتانا به ایفای نقش خواهد پرداخت. بوکیم وودبین (Bokeem Woodbine)، بازیگر نامزد جایزه امی که سابقه حضور در سریال فارگو را دارد، در نقش سورن 066 بازی خواهد کرد (شخصیت سورن، اولین بار در داستان کوتاه منفور (Pariah) معرفی شده بود). این دو بازیگر برجسته، در مقابل پابلو شرایبر (Pablo Schreiber) قرار می‌گیرند که نقش مستر چیف را در این سریال مورد انتظار بازی ‌می‌کند.

دکتر کاترین هالزی یک دانشمند بسیار باهوش اما افراط‌گرا است که پروژه ابرسربازان اسپارتان را طراحی کرده است؛ همان پروژه‌ای که باعث خلق مستر چیف شد. او به شکلی شرورانه از ابرسربازان‌اش محافظت می‌کرد تا کشته نشوند و در نهایت به دلیل پنهان کردن‌ آن‌ها از ارتش، دستگیر شد. اما قبل از دستگیری، هالزی یک کلون از مغزش طراحی کرد تا هوش مصنوعی مشهور، کورتانا را خلق کند؛ همان کورتانای محبوب که نقشی اساسی در مجموعه هیلو دارد.

سریال هیلو

سمت چپ ناتاشا مک‌الهون و سمت راست بوکیم وودبین

در دنیای هیلو، سورن 066 همانند مستر چیف در پروژه ابرسربازان شرکت کرد اما یکی از مراحل به خوبی پیش نرفت و باعث شد که او چهره زشتی پیدا کند. به همین دلیل، او را مجبور کردند که در بخش اداری فعالیت کند، شغل تازه‌ای که باعث ایجاد خشمی نهفته در او شد. شوتایم در توصیف این شخصیت گفته که شاهد یک شخصیت پیچیده خواهید بود که سرنوشت‌اش او را به کشمکشی با رئیسان سابق ارتشی و دوست قدیمی‌اش سوق می‌دهد.

همچین اعلام شد که بازیگر شناخته شده هندی، شبانه اعظمی که سابق حضور در بیش از 140 را دارد، در نقش فرمانده مارگارت پارنگوسکی بازی خواهد کرد، رئیس اداره اطلاعات نیروی دریایی.

و اما سه بازیگر دیگر نیز معرفی شدند که نقش‌هایشان به صورت اختصاصی برای این سریال طراحی شده و در بازی‌ها یا کتاب‌ها حضور ندارند. بنتلی کالو (Bently Kalu) که سابق حضور در فیلم انتقام جویان: عصر التران را دارد. ناتاشا کالزک (Natasha Culzac) که به زودی در سریال ویچر شبکه نتفلیکس با او ملاقات خواهید کرد و کیت کندی که سابقه صداپیشگی در بازی بتلفیلد 5 و انتم را داشته است.

شبکه شوتایم سریال هیلو را «جاه طلبانه‌ترین سریال تاریخ این شبکه» توصیف کرده و در ساخت آن با استودیوی سازنده بازی، 343 اینداستریز و شرکت اختصاصی استیون اسپلیبرگ همکاری خواهد کرد.

سریال Halo در سال 2021 پخش خواهد شد و فیلمبرداری آن از فصل پاییز سال جاری میلادی در کشور بوداپست آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. منم کاملا با هاش موافقم و نظر خیلی جالبی داده

  2. سریال های درپیت کم نیستن