ریزر بلید پرو 17

بررسی ویدیویی لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید پرو 17 (گجت تی وی)

لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید پرو ۱۷ (Razer Blade Pro 17) با پردازنده و GPU قدرتمند و طراحی زیبا به بازار عرضه شده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی بررسی لپ تاپ ریزر بلید پرو 17 را در گجت تی وی مشاهده کنید.

اردیبهشت‌ماه امسال، لپ تاپ جدید ریزر بلید پرو ۱۷ (Razer Blade Pro 17) مجهز به جدیدترین پردازنده اینتل از سری H با قیمت بالا معرفی شد. این لپ تاپ گیمینگ از نسل نهم پردازنده Core سری H یعنی Core i7-9750H بهره می‌برد و به صورت پیش‌فرض دارای 16 گیگابایت رم است که می‌توان آن را تا 64 گیگابایت ارتقا داد. 512 گیگابایت حافظه اس اس دی و نمایشگر 17.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز از دیگر ویژگی‌های ریزر بلید پرو ۱۷ محسوب می‌شوند. در اطراف صفحه نمایش نیز حاشیه‌های بسیار کمی به چشم می‌خورد. همچنین این لپ تاپ با سه کارت گرافیک مختلف شامل انویدیا RTX 2060، انویدیا RTX 2070 Max- Q و RTX 2080 Max-Q عرضه می‌شود.

لپ تاپ گیمینگ ریزر بلید پرو 17 دارای سرعت پردازش گرافیکی فوق‌العاده‌ای است و طراحی زیبا و باریکی دارد. اینک در گجت نیوز قصد داریم این لپ تاپ قدرتمند که با قیمت بیش از 3300 دلار به بازار عرضه می‌شود را در بخش‌های مختلف از جمله طراحی، پورت‌ها، نمایشگر و بنچمارک‌ها بررسی کنیم. با گجت تی وی همراه باشید:

ویدیوی بررسی لپ تاپ ریزر بلید پرو 17

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. بازی اسمش چی بود؟ ؟
    آنلاین بود آیا؟ ؟

  2. لپتاپ گیمینگ ایسوس و ایسر رو هم بررسی کنید,مرسی❤

  3. واااای خدای من بتلفیلد 5 رو highرو 100 فریم داده ای کاش روultraمیزاشتش تا ببینیم رو اخرین کیقیت چند فریم میده