گوشی هایسنس NX

گوشی هایسنس NX با طراحی نامتعارف و یک باتری بزرگ در راه است

گوشی هایسنس NX با طراحی نامتعارف و یک باتری غول پیکر موفق به کسب تاییدیه تنا شد. گوشی جدید هایسنس فاقد دوربین سلفی است و ضخامت بسیار زیادی دارد!

شرکت هایسنس در حال توسعه‌ی یک گوشی جدید است که به تازگی موفق به کسب تاییدیه تنا از چین شده است. این گوشی که با نام هایسنس NX در سایت تنا دیده شده٬ طراحی نامتعارفی را ارائه می‌کند. آن فاقد دوربین سلفی است٬ به دکمه‌ی هوم مشابه آیفون‌های اپل مجهز شده و حاشیه‌ی پایینی نمایشگر آن بسیار بزرگ است.

مشخصات فنی گوشی هایسنس NX

گوشی هایسنس NX از یک نمایشگر 5.45 اینچی 720×1440 پیکسلی با حاشیه‌های اضافی بسیار زیاد در اطراف خود مجهز شده است. بالای نمایشگر یک سنسور مجاورتی/نور قرار دارد که یک اسپیکر را نیز می‌توان در کنار آن دید. چانه‌ی ضخیم زیر نمایشگر نیز همانند آیفون‌های قدیمی‌تر اپل از یک کلید هوم میزبانی می‌کند. دو دکمه‌ی فیزیکی نیز ظاهرا در دو طرف این کلید هوم قرار گرفته است که یکی مربوط به «بازگشت به عقب» و دیگر «اپلیکیشن‌های اخیر» است.

طراحی قاب پشتی گوشی نیز غیرمعمولی به نظر می‌رسد. قسمت بالایی آن٬ جایی که دوربین در آنجا قرار می‌گیرد ضخیم‌تر از وسط قاب است. پایین قاب نیز نسبت به وسط قاب دارای برجستگی است. یک دوربین تک لنزی با فلاش LED در سمت راست و یک میکروفون در سمت چپ آن روی قاب پشتی دیده می‌شوند. یک اسپیکر نیز زیر قاب گوشی قرار دارد. در سمت راست گوشی Hisense NX و روی فریم طلایی رنگ این دیوایس٬ یک کلید پاور قرار دارد. کلیدهای تنظیم صدا نیز در سمت دیگر قرار دارد. در بالای این کلیدها نیز می‌توان اسلات سیم کارت را مشاهده کرد.

بر اساس اطلاعات ثبت شده در تنا٬ یک پردازنده‌ی 1.8 گیگاهرتزی 8 هسته‌ای در قلب تپنده‌ی این گوشی قرار دارد. همچنین هایسنس گوشی موبایل جدید خودش را با سه پیکربندی متفاوت رم 3 + حافظه 32 گیگ٬ رم 4 + حافظه 64 گیگ و رم 6 + حافظه 128 گیگ عرضه خواهد کرد. شما همچین می‌توانید با یک کارت حافظه‌ی میکرو اس دی می‌توانید فضای ذخیره سازی این گوشی را تا 128 گیگابایت ارتقاء ببخشید.

سنسور دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی است. اسکنر اثر انگشتی در پشت گوشی دیده نمی‌شود و از آنجایی که خبری از دوربین سلفی در این گوشی عجیب و غریب نیست٬ پس قابلیت تشخیص چهره نیز در آن وجود نخواهد داشت. از دیگر قابلیت‌های ان ایکس می‌توان به اندروید 9 پای و باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع اشاره کرد. ضخامت ان ایکس 20.6 میلی‌متر است و وزن آن نیز 260 گرم خواهد بود. ظاهرا هایسنس این گوشی را در تک رنگ سفید عرضه خواهد کرد!