آیفون های سال 2021 تاچ آیدی

آیفون های سال 2021 به تاچ آیدی زیر نمایشگر مجهز خواهند بود

تحلیلگران معتقدند آیفون های سال 2021 اپل علاوه بر فیس آیدی٬ از فناوری تاچ آیدی٬ اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر کمپانی کوالکام را نیز به خدمت خواهند گرفت.

مینگ چی کو٬ تحلیلگر ارشد شرکت اپل صحبت‌هایی را در ارتباط با حضور دو روش تایید هویت بیومتریک در آیفون های سال 2021 ارائه کرده است. این شرکت فیس آیدی را از آیفون خود حذف نخواهد کرد٬ اما ظاهرا قصد دارد تاچ آیدی را هم به صورت اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر ارائه کند.

بله ما دو سال جلوتر مشغول پیش‌بینی کردن در مورد آیفون‌های چند سال بعد هستیم٬ اما واقعیت این است که همه به آینده فکر می‌کنند. اپل همیشه اولین شرکتی نبوده که یک ویژگی را برای نخستین بار ارائه می‌کند٬ در عوض صبر می‌کند تا آن فناوری به بلوغ کامل برسد تا بتواند بهترین تجربه کاربری را ارائه کند.

فناوری اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر شرکت‌های مختلف به تازگی به مرحله‌ی مقایسه با یکدیگر رسیده است٬‌ بنابراین این منطقی است که اپل بخواهد در آینده از آن استفاده کنید. با این حال اگر گزارش تازه منتشر شده واقعیت داشته باشد٬ فاصله‌ی زیادی تا تجهیز یک گوشی اپل به این فناوری باقی مانده است!

استفاده از اسکنر اولتراسونیک کوالکام برای تاچ آیدی آیفون های سال 2021 اپل

کو می‌گوید اپل باید چندین مشکل این فناوری را پیش از کار بردن برطرف کند. توان مصرف٬ اندازه‌ی ناحیه‌ی حسگر٬ ضخامت ماژول و میزان تولید موانعی دارند که اپل باید بر آن‌ها غلبه کند. تحلیلگران بر این باورند که این کار می‌تواند ظرف 18 ماه آینده انجام شود. اپل به احتمال زیادی زمانی که فناوری اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک کوالکام به بلوغ برسد از آن استفاده خواهد کرد. مینگ چی کو همچنین اضافه کرده است که ساعت‌های هوشمند آینده‌ی اپل نیز فناوری‌های تازه‌ای را برای امنیت بیشتر دریافت خواهند کرد. این می‌تواند خبر خوبی برای دوست داران اپل واچ باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*