تایید نام گوشی ریلمی 5

تجهیز گوشی ریلمی 5 به دوربین 64 مگاپیکسلی تایید شد

مدیرعامل ریلمی تجهیز گوشی ریلمی 5 (Realme 5) به دوربین چهارگانه را تایید کرد. دوربین اصلی این دیوایس، یک سنسور 64 مگاپیکسلی است.

انتظار می‌رود کمپانی ریلمی به زودی از یک گوشی مجهز به دوربین چهارگانه که سنسور اصلی آن 64 مگاپیکسلی است، رونمایی کند. این شرکت 8 آگوست (17 شهریور) میزبان یک رویداد خبری در هند است که می‌توانیم با آن دیوایس ملاقات کنیم.

بسیاری بر این باور بودند که گوشی آینده‌ی کمپانی ریلمی، ریلمی 4 نام خواهد داشت؛ اما از آنجایی که این شرکت چینی بوده و در فرهنگ چینی عدد چهار بدیمن است، بنابراین آن‌ها تصمیم گرفته‌اند از این شماره گذر کرده و عدد بعدی‌اش را انتخاب کنند. جدا از این، Madhav Sheth مدیرعامل این شرکت در هند مستقیما تایید کرده است که آن‌ها از عدد چهار برای پرچمدار آینده‌ی خود استفاده نخواهند کرد.

تایید نام گوشی ریلمی 5

تایید نام گوشی ریلمی 5

وی همچنین نام خودش در توییتر را به Madhav ‘5’ Quad تغییر داده است که می‌تواند گوشی ریلمی 5 و تجهیز آن به چهار دوربین پشتی را تایید کند. این نخستین باری نیست که Sheth با تغییر نام خود در توییتر قصد دارد یکی از گوشی‌های این شرکت را تایید کند. وی پیش از معرفی گوشی ریلمی ایکس نیز نام خود در توییتر را به Madhav X تغییر داده بود.

مشخص نیست ریلمی این گوشی مجهز به دوربین 64 مگاپیکسلی را چه زمانی عرضه کند. پس از رونمایی رسمی می‌توانیم بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

12 دیدگاه

  1. این از کجا سر در اورد بیرون اینقدر معروف شد یهوویی

  2. مشتاقم ببینم چطور عکسایی میگیره

  3. این دیگه خیلی بنجل از شیائومی هم اشغال تر و چرت تر هست.این چینی ها تابستان که میشه فصل جوجه کشی گوشی های بنجلشون شروع میشه

  4. مگاپیکسل بیشتر همیشه نشان دهنده کیفیت بهتر دوربین نیست

  5. این دیگه خیلی خفنه اگه سایز پیکسلش زیاد پایین نیاد