دوربین گوشی ریلمی ۵

جزئیات دوربین چهارگانه گوشی ریلمی ۵ تشریح شد

روز گذشته مدیرعامل ریلمی هند، اسم خود را در توییتر تغییر داد تا این‌گونه نام گوشی ریلمی ۵ (Realme 5) را فاش سازد. حالا هم جزئیاتی درباره دوربین چهارگانه ریلمی 5 و سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی آن منتشر شده است.

گوشی ریلمی ۵ مجهز به سنسور ایزوسل سامسونگ Bright GW1 خواهد بود؛ ظاهرا به عنوان نخستین گوشی هوشمند و پیش از پرچمدار برند ردمی که در راه است. سایز این سنسور، 1/1.72 اینچ ذکر شده و با پیکسل‌های 0.8 میکرومتری؛ حتی بزرگ‌تر از سنسور 48 مگاپیکسلی ایزوسل Bright GM1 خواهد بود که در گوشی های همین رده‌ی قیمتی استفاده شده است.

سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ برای اولین بار در گوشی ریلمی ۵ استفاده خواهد شد

بر اساس توضیحات ارائه شده، دوربین جدید تصاویر واضح‌تر و جزئیات بیشتری را هنگام زوم یا کراپ کردن نمایش می‌دهد. سنسور اصلی، در واقع از نوع تتراسل (Tetracell) است و می‌تواند در حالت 16 مگاپیکسلی عکس‌برداری کند. دوربین دوم ریلمی 5 دارای لنز فوق عریض، میدان دید 119 درجه و گشودگی دیافراگم f/2.2 است. سومی هم یک لنز ماکرو دارد که امکان ثبت تصاویر کلوزآپ (تا 4 سانتی‌متر)، با حداکثر جزئیات را فراهم می‌کند.

اما طراحی دوربین چهارگانه ریلمی 5 مشابه آنچه است که در ریلمی 3 پرو دیده بودیم. دو حلقه‌ی زرد رنگ، دور لنز اصلی را احاطه کرده تا سوژه‌های عکس هنگام ثبت تصاویر پرتره، بدانند باید به کجا نگاه کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باید در عمل دید که چگونه کار میکنه و لا روی کاغذ نمیشه نظر داد