گلکسی ای 30

بررسی ویدیویی گوشی سامسونگ گلکسی ای 30 (گجت تی وی)

گلکسی ای ۳۰ (Samsung Galaxy A30) یکی دیگر از گوشی های میان رده جدید سامسونگ در سری A است که به تازگی شاهد ورود آن به بازار بودیم. در این مطلب می‌توانید ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی ای 30 را مشاهده کنید.

شرکت کره‌ای سامسونگ در نیمه اول سال 2019 بسیار پرکار بوده و گوشی‌های زیادی را به بازار عرضه کرد. اکنون سری گلکسی A سامسونگ دارای گوشی‌های متنوعی بوده و چندین عضو جدید به این خانواده اضافه شده است. گلکسی ای ۳۰ (Samsung Galaxy A30) یکی از گوشی های میان رده این سری است که از ویژگی‌های جذابی بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی ای 30 از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به گلکسی ای 50 دارد، اما در گلکسی A30 شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت در قاب پشتی به جای زیر نمایشگر و همچنین یک دوربین کمتر هستیم و به همین دلیل این گوشی قیمت کمتری نسبت به گلکسی A50 دارد. چیپست 14 نانومتری اگزینوس 7904، بدنه پلاستیکی، صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، سیستم عامل اندروید 9، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 32 یا 64 گیگابایت، 3 یا 4 گیگابایت رم، دوربین دوگانه 16 + 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع 15 واتی از جمله ویژگی‌های شاخص سامسونگ گلکسی ای 30 محسوب می‌شوند.

اکنون در گجت نیوز به سراغ این گوشی میان رده جذاب رفته‌ایم و بررسی ویدیوی آن را برای شما آماده کرده‌ایم. در ویدیوی زیر که در گجت تی وی ترجمه و تهیه شده می‌توانید با مشخصات، طراحی، دوربین و سایر ویژگی‌های گلکسی A30 بیشتر آشنا شوید.

ویدیوی بررسی سامسونگ گلکسی ای 30

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. با توضیحی ک در این مقاله هست بنظرم گوشیه مناسبی میاد

  2. گوشی بسیار زیبا و خوش دست و روان و جالبیه…با عکاسی در شب کاملا موافقم اما در طول روز بینظیره…البته تو تنظیمات دوربین گزینه هایی برای ذخیره با کیفیت تر تصاویر و ویدئو موجوده
    در کل نسبت به قیمتش از عالی،عالی تره
    من خودم 7 تا ای 30 برای خودم و خانواده خریدم و راضی هستیم

  3. گوشی خیلی خوبیه از همه نظر امکانات خوبی داره صفحه نمایش خوبی داره فقط به نظر من یکم سخت‌افزاری ضعیفه