لپ تاپ گلکسی بوک اس سامسونگ

لپ تاپ گلکسی بوک اس سامسونگ با عمر باتری 23 ساعته معرفی شد

لپ تاپ گلکسی بوک اس سامسونگ (Samsung Galaxy Book S)‌ با عمر باتری 23 ساعته معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت آن بیشتر آشنا شوید.

سامسونگ در خلال برگزاری رویداد Unpacked که در آن از گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 پرده برداشت، جدیدترین لپ تاپ ویندوزی خود به نام گلکسی بوک اس را نیز رسما معرفی کرد. این دیوایس به جای یک کیبورد جداشدنی که در مدل‌های قبلی گلکسی بوک حضور داشت، عملا یک لپ تاپ کلاسیک با یک کیبورد جدانشدنی است.

لپ تاپ گلکسی بوک اس سامسونگ

گلکسی بوک اس از یک نمایشگر 13 اینچی لمسی با وضوح Full HD بهره می‌برد و قلب تپنده‌ی آن پردازنده اسنپدراگون 8cx شرکت کوالکام است. اسنپدراگون 8 سی ایکس بر پایه‌ی ARM که سال گذشته معرفی شد، قدرت بیشتری را نسبت به دیگر تراشه‌های موبایلی اسنپدراگون ارائه می‌کند، زیرا باید توانایی راه اندازی یک کامپیوتر را داشته باشد. نیازی نیست نگران عملکرد این پردازنده باشید، اسنپدراگون 8 سی ایکس کوالکام را می‌تواند هم رده با پردازنده Core i5-8250U شرکت اینتل دانست. 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 512 گیگابایت حافظه‌ی داخلی نیز این تراشه را همراهی می‌کنند. البته شما می‌توانید به لطف یک کارت میکرو اس دی، ظرفیت داخلی آن را تا 1 ترابایت ارتقا ببخشید.

عمر باتری 23 ساعته لپ تاپ گلکسی بوک اس

اما یکی از جذاب‌ترین بخش‌های این لپ تاپ، حضور یک باتری 42 وات ساعتی در زیر قاب آن است که به ادعای سامسونگ، می‌تواند 23 ساعت تماشای بدون وقفه‌ی ویدیو را ارائه کند. این نشان می‌دهد که شما می‌توانید با استفاده‌ی معمولی از دیوایس، یک شبانه روز را بدون نیاز به شارژ مجدد از Galaxy Book S استفاده کنید. در صورت نیاز به شارژ هم شما می‌توانید با تکیه بر استانداردهای Quick Charge 2.0 و Power Delivery 2.0 خیلی سریع باتری آن را شارژ کنید.

از قابلیت‌های ارتباطی گلکسی بوک اس می‌توان به وای فای و LTE اشاره کرد. گرچه این دیوایس فقط به یک درگاه USB-C‌ مجهز است. برای امنیت بیشتر کاربران نیز یک اسکنر اثر انگشت با پشتیبانی از قابلیت Windows Hello در اینجا قرار دارد.

تمام قابلیت‌های ذکر شده در بالا، در بدنه‌ی آلومینیومی باکیفیتی قرار گرفته است که فقط 960 گرم وزن دارد و ضخامت آن نیز 11.8 میلی‌متر است. این نوت بوک می‌تواند از ماه سپتامبر با قیمت پایه 999 دلاری و در رنگ‌های طلایی (Earthy Gold) و خاکستری (Mercury Gray) عرضه شود.

مشخصات فنی

سیستم عاملویندوز 10
نمایشگر13 اینچ
فول اچ دی TFT 16:9
لمسی
پردازندهکوالکام اسنپدراگون 8cx
رم8 گیگابایتی LPDDR4
حافظه داخلی256/512 گیگابایتی
اسلات میکرو اس دیبله
دوربین سلفیHD
امنیتاسکنر اثر انگشت (Windows Hello)
ارتباطاتوای فای 802.11
LTE
Nano SIM
بلوتوث 5
درگاه‌هاUSB نوع C
صوتیاستریو (AKG)
باتری42 وات ساعتی
تا 23 ساعت تماشای بی‌وقفه ویدیو
وزن960 گرم
ابعاد305.2×203.2×6.2-11.8 میلی‌متر
رنگبندیطلایی، خاکستری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. لب تاب خوبیه یه راهنمای خرید لب تاب بنویسید ممنون

  2. چقدر ظریف و زیبا…سنگ تموم گذاشته
    کاش وارد ایران بشه و قیمت معقولی داشته باشه