ساموسنگ گلکسی نوت 10 پلاس

سرعت شارژ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس سامسونگ؛ 25 وات یا 45 وات؟

پس از انتظاری حدودا شش ساله، اعضای خانواده گلکسی نوت ۱۰ (Galaxy Note 10) نخستین پرچمداران سامسونگ هستند که با شارژرهای پرسرعت همراهی می‌شوند. اما سرعت شارژ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس چقدر است؟

شایعات در مورد سرعت شارژ گلکسی نوت 10 درست از آب درآمد و این گوشی هوشمند، از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند. ولی مانند بسیاری از ویژگی‌های دیگر، گلکسی نوت ۱۰ پلاس در این زمینه هم دست بالا را دارد؛ چرا که توان شارژ آن، 45 وات است.

با وجود این، سامسونگ درون جعبه‌ی هر دو دستگاه یک شارژر 25 واتی قرار داده و شارژر 45 واتی، به صورت جداگانه به فروش می‌رسد. البته کار بسیاری از کاربران، با همان شارژر 25 واتی هم راه می‌افتد و باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی نوت 10 پلاس به سرعت با آن شارژ می‌شود.

سرعت شارژ گلکسی نوت 10

سرعت شارژ بیسیم خانواده نوت 10 نیز ارتقا یافته است. حالا مدل‌های استاندارد و پلاس، به ترتیب از شارژ وایرلس 12 وات و 15 وات پشتیبانی می‌کنند. در اینجا هم می‌بینید که گلکسی Note10 پلاس، نسبت به هم‌قطار خود برتری دارد. در واقع سرعت شارژ وایرلس آن، با سرعت شارژ پرچمداران قبلی سامسونگ در حالت سیمی، برابری می‌کند.

اما نظر شما کاربران گجت نیوز درباره فست شارژ 25 وات چیست؟ آیا فکر می‌کنید هر دو مدل باید از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می‌کردند و با یک شارژر 45 واتی نیز همراهی می‌شدند یا خیر؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. سعید متن بخون نوشته شارژر45واتی به صورت جداگانه به فروش میرسد و داخل جعبه گوشی قرار داده نشده درون جعبه هر دو تا گوشی شارژر 25واتی قرار داده شده است لطفا متن بخون

  2. الان با این سرعت شارژ سامسونگ بی رقیبه

  3. 25وات با توجه نمایشگرنوت 10 6.3اینچی و با توجه به رزولوشن فول اچ دی پلاس خوبه و نیازی به سرعت بالاتر نداره ولی نوت10پلاس به دلیل اینکه نمایشگر خیلی بزرگ 6.8اینچی داره باید شارژر45واتی داخل جعبه میگذاشت بهتر بود و نباید شارژر25واتی یکسان داشته باشن و در جذب مشتری و هزینه اضافی تاثیر گذار هست