قابلیت AR Doodle

با قابلیت AR Doodle گلکسی نوت 10 روی عکس‌های خود نقاشی کنید

با قابلیت AR Doodle گوشی‌های خانواده گلکسی نوت 10 سامسونگ شما می‌توانید روی عکس‌های دوستان خود نقاشی‌های واقعیت افزوده کشیده و ساعت‌ها سرگرم شوید.

سامسونگ همواره با پرچمداران خودش، ویژگی‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتواند به محبوبیت بیشتری دست پیدا کند. این کمپانی در جدیدترین گوشی‌های خود، قابلیتی به نام AR Doodle را افزوده است که می‌تواند برای کاربران سرگرم‌کننده باشد. اما این قابلیت چیست؟

همانطور که در کنفرانس مطبوعاتی سامسونگ دیدیم، قلم S Pen کهکشانی‌های جدید غول کره‌ای نه تنها مثل یک چوب جادویی برای کنترل از راه دور عمل می‌کند، بلکه می‌تواند برای استفاده‌های واقعیت افزوده نیز مفید باشد. به طور مثال کاربران با استفاده از قابلیت AR Doodle می‌توانند روی عکس‌های خود نقاشی‌های واقعیت افزوده اضافه کنید، نقاشی‌های متحرک اضافه کنید و به هر چیزی که در صحنه می‌بینید یک عنصر سرگرم کننده اضافه کنید.

استفاده از قابلیت AR Doodle

برای استفاده از این قابلیت جذاب، ابتدا باید از سوژه خود عکس یا فیلم بگیرید، سپس افکت‌های مختلف را روی آن اعمال کنید. در نوت 10 نوارهایی وجود دارد که در آن تمام افکت‌های اعمال شده در یک فضای محلی ذخیره می‌شوند تا اگر اتفاقی دست کاربر روی دکمه‌ای خورد و به صفحه‌ی دیگری رفت، پس از بازگشت نیازی به اعمال مجدد آن افکت‌ها نباشد.

این اپلیکیشن همچنین قادر به تشخیص چهره است، بنابراین هر آنچه روی سر یک سوژه نقاشی می‌کنید، در عکس‌ها و فیلم‌های بعدی از او نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. و از آنجایی که انیمیشن‌ها و افکت‌ها حتی با حرکت سوژه نیز در جایگاه خود روی سوژه ثابت می‌کانند، شما می‌توانید دور اتاق قدم بزنید و این افکت‌ها و نقاشی‌هایی که کشیدید را به صورت واقعیت افزوده همچنان روی سوژه داشته باشید.

این دودل‌های واقعیت افزوده می‌توانند شما و دوستانتان را ساعت‌ها سرگرم خود کنند، اما آیا واقعا ویژگی هستند که بتوانند مشتریان را به سمت خرید دو گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس سامسونگ سوق دهند؟