هدیه دولت به خبرنگاران

وزیر ارتباطات جزئیات هدیه دولت به خبرنگاران را شرح داد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جزئیات هدیه دولت به خبرنگاران را شرح داد. طبق گفته‌های آذری جهرمی خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می‌کنند و ابزار اصلی کارشان فضای مجازی است، اینترنت رایگان دریافت خواهند کرد.

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تبریک روز خبرنگار عنوان کرد در حال حاضر خبرنگاران به عنوان یکی از تولیدکنندگان محتوا در شبکه ملی اطلاعات محسوب می‌شوند که هم‌اکنون تدریس ابزار آنها متفاوت شده و در گذشته با روزنامه فعالیت می‌کردند، اما در حال حاضر از طریق فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

جزئیات هدیه دولت به خبرنگاران

وزیر ارتباطات در خصوص جزئیات هدیه دولت به خبرنگاران افزود:

با هدف حمایت از خبرنگاران، دولت در گذشته مصوبه‌هایی را در خصوص کاغذ انجام داده است، اما امروز هم ما پیشنهاد دادیم به خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می‌کنند و ابزار اصلی کارشان فضای مجازی است، اینترنت رایگان ارائه شود، آقای رئیس‌جمهور هم با این طرح موافقت کردند. از این رو به احتمال زیاد ظرف مدت یک یا دو روز آینده سایت ثبت نام فعال خواهد شد تا خبرنگارانی که در جامعه خبری کشور فعالیت می‌کنند، ثبت نام کنند. در این خصوص با وزارت ارشاد باید هماهنگی لازم انجام شود و لیست خبرنگاران نیز می‌بایست مشخص گردد.

جزئیات خرید گذرنامه برای رجیستری موبایل

محمد جواد آذری جهرمی در خصوص خرید گذرنامه برای رجیستری گوشی های موبایل عنوان کرد چنین فعالیت‌هایی که باعث دور زدن قانون می‌شوند، به این معنا است که روال فعلی با ایرداتی همراه است. واردکننده قادر است گوشی موبایل را به کشور وارد کند و عوارض حداقلی را بپردازد و دلیلی وجود ندارد که قصد داشته باشد از این روش‌ها استفاده کند و هزینه‌هایی را برای خود و مصرف کننده به وجود آورد. وی افزود ما بر این باوریم که در ثبت سفارش و تخصیص ارز مشکلاتی وجود دارد و واردات رسمی با اختلالاتی همراه بوده که چنین مشکلاتی را ایجاد می‌کند، هنگامی که قانون اصلی با مشکل مواجه باشد، به ناچار باید محدودیت‌های بیشتری را در نظر بگیریم که در نهایت مردم نیز اذیت می‌شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. به خدا تمام وب فناوری و اینا دارن روی نوت 10 کار میکنن نه اینجور مزخرفات باور کنید گاهی فکر میکنم اینجور چیزها به گجت تحمیل میشه

  2. من نمیدونم چرا اخبار این شخص این قدر افراطانه از گجت نیوز پخش میشه

    اصلا چرا باید اخبار سیستم رو پوشش بدید!!!

    باید گریست

    با سپاس

  3. به نظر من اهمیتی نداشت