قیمت گلکسی نوت 10 در ایران

قیمت گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس در ایران چقدر خواهد بود؟

قیمت گلکسی نوت 10 در ایران (Galaxy Note 10) چقدر خواهد بود؟ در این مطلب قیمت احتمالی سامسونگ گلکسی Note 10 و گلکسی نوت ۱۰ پلاس در ایران را بررسی می‌کنیم.

سرانجام پس از انتشار شایعه‌های فراوان، شرکت سامسونگ در نخستین ساعات بامداد پنجشنبه 17 مرداد 98 در نیویورک آمریکا از پرچمداران جدید سری نوت خود رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note 10) و گلکسی نوت 10 دو فبلتی هستند که با صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت و بدون حاشیه و همراه با قلم فوق‌العاده کاربردی S Pen معرفی شده‌اند. اما قیمت گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس در ایران چقدر خواهد بود؟

قیمت گلکسی نوت 10

صفحه نمایش دینامیک آمولد 6.3 اینچی در نوت 10 و 6.8 اینچی در نوت 10 پلاس، سیستم عامل اندروید 9.0، تراشه اسنپدراگون 855 یا اگزینوس 9825، پردازشگر گرافیکی آدرنو 640، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 256 یا 512 گیگابایت، 8 یا 12 گیگابایت رم، دوربین سه گانه 16 + 12 + 12 مگاپیکسلی در نوت 10 و دوربین چهارگانه با همین ساختار به اضافه سنسور ToF در نوت 10 پلاس، دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی، باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی در نوت 10 و 4300 میلی‌آمپرساعتی در نوت 10 پلاس و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر از مهم‌ترین مشخصات و ویژگی‌های این سری محسوب می‌شوند.

اما همزمان با معرفی جدیدترین پرچمداران سامسونگ، قیمت این گوشی‌ها نیز اعلام شده است. سری Note 10 قیمت بالایی دارند و طبیعتا با توجه به نرخ ارز در ایران باید منتظر قیمت نجومی برای آنها در بازار کشورمان باشیم. اکنون قصد داریم قیمت احتمالی سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس در ایران را بررسی کنیم. قبل از هر چیز باید بگوییم که گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس سامسونگ از تاریخ 23 آگوست 2019 یعنی اول شهریور 98 در بازار جهانی عرضه می‌شود، اما هنوز مشخص نیست این گوشی‌ها چه زمانی به بازار ایران می‌آیند.

در ابتدا بیایید قیمت جهانی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس را بررسی کنیم:

گوشیقیمت در بازار جهانی
گلکسی نوت 10 مدل 256 گیگ950 دلار
گلکسی نوت 10 پلاس مدل 256 گیگ1100 دلار
گلکسی نوت 10 پلاس مدل 512 گیگ1200 دلار

برای محاسبه قیمت گلکسی نوت 10 در ایران باید دو فاکتور مهم نرخ ارز و هزینه‌های گمرکی و مالیات‌های مربوط به واردات موبایل را در نظر بگیریم. البته ما در این مطلب قیمت فعلی دلار را در نظر می‌گیریم و احتمال دارد در زمان عرضه این گوشی‌ها در بازار ایران،‌ نرخ ارز با نرخ امروز متفاوت باشد. آخرین قیمت دلار در ایران در زمان نگارش این مطلب 11 هزار و 840 تومان است که اکنون این قیمت را مبنای محاسباتمان قرار می‌دهیم. بنابراین در جدول زیر می‌توانید تبدیل قیمت جهانی گوشی های سری Note 10 به قیمت ایران را مشاهده کنید:

گوشیقیمت با محاسبه نرخ ارز
گلکسی نوت 10 مدل 256 گیگ11 میلیون و 248 هزار تومان
گلکسی نوت 10 پلاس مدل 256 گیگ13 میلیون و 24 هزار تومان
گلکسی نوت 10 پلاس مدل 512 گیگ14 میلیون و 208 هزار تومان

اما برای محاسبه دقیق‌تر قیمت سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس در بازار ایران باید عوارض گمرکی و تعرفه‌ها و مالیات‌های مربوط به واردات موبایل را نیز به مبالغ درج شده در جدول بالا اضافه کنیم. طبق آخرین اعلام گمرک، برای واردات گوشی های تلفن همراه 5 درصد حقوق ورودی، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده و 4 درصد مالیات علی‌الحساب دریافت می‌شود که در مجموع می‌توانیم محاسبه کنیم که برای وارد کردن این گوشی‌ها باید مبالغ میلیونی به عنوان مالیات و عوارض پرداخت شود. در نهایت در جدول زیر، قیمت نهایی گوشی های خانواده Note 10 را بعد از اضافه شدن مالیات و عوارض مشاهده می‌کنید:

قیمت گلکسی نوت ۱۰ و نوت 10 پلاس در ایران

گوشیقیمت تقریبی در ایران
گلکسی نوت 10 مدل 256 گیگ13 میلیون و 272 هزار تومان
گلکسی نوت 10 پلاس مدل 256 گیگ15 میلیون و 368 هزار تومان
گلکسی نوت 10 پلاس مدل 512 گیگ16 میلیون و 765 هزار تومان

در انتها باید تاکید کنیم که قیمت گلکسی نوت 10 در ایران به صورت تقریبی بوده و فقط برای اطلاع شما از قیمت حدودی گوشی های خانواده Note 10 در ایران تهیه شده است. به طبع، قیمت ارز و وضعیت بازار موبایل در زمان ورود این گوشی‌ها به بازار ایران بر قیمت آنها تاثیرگذار خواهد بود. همچنین طبیعی است که در ابتدای ورود هر گوشی جدیدی به بازار کشورمان، قیمت گوشی دارای حباب خواهد بود و پس از مدتی قیمت‌ها متعادل‌تر می‌شود. با این حال متاسفانه با وضعیت فعلی بازار موبایل و مشکلات مربوط به واردات و همچنین نرخ ارز، بسیاری از علاقه‌مندان به این گوشی و برند سامسونگ به دلیل قیمت بالا توانایی خرید پرچمداران جدید سری Note را نخواهند داشت.

نظر شما درباره قیمت گلکسی نوت 10 در ایران چیست؟ آیا توان خرید گوشی های جدید سری نوت سامسونگ را دارید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

28 دیدگاه

  1. پول نگاه کردنشم نداریم

  2. پول نگاه کردنشم نداریم…

  3. تا دو سال پیش میشد با 15 میلیون یه عروسی گرفت الان یه گوشی که بخای به وزنش هم پول بدی اقدا نمیارزه شده 15 میلیون 😂😂

  4. من عاشق نوت هستم سالهاست که با صرف هزینه های نجومی آن را تهیه میکنم تقریبا حقوق ۳ ماهم را باید برای خرید کنار بزارم . شبها خواب نوت ۱۰ پلاس ۵۱۲ میبینم ای خدا چقدر انتظار بکشم . این نوت ۹ که دارم از همین الان صاحب پیدا کرده . یعنی اینکه بچه ام برایش نقشه کشیده . !؟

  5. اره حتما من به راحتی بدون هیچ وام و غیره میتونم بخرمش.اخه الان کی نمیتونه این گوشی ارزون رو بخره

  6. فیمت گوشی بالا نیست، ارزش زندگی، کار، پول این کشور افتضاحه.
    خدا لعنت کنه همشون رو که وضع مارو به اینجا رسوندن

  7. برای اونهایی که کشور های دیگه زندگی میکنند خنده داره ک یک نفر مثل من ارزوش بشه خرید گوشی‌ ۱۵ میلیون از کجا بیاریم ؟
    ما هیچ ما نگاه ما ارزوهای مسخره ما نسل نمیدونم سوخته بعدش چیه خاکستر
    حیف حیف جونی که تو این زمان و مکان باید حدر بره

  8. خدایا از این همه قاره ، چرا آسیا ؟ از این همه منطقه ، چرا غرب آسیا؟ از این همه کشور ، چرا ایران؟ …. خدایا ما جوونای ایرانی ازت ممنونیم که آرزوی خیلی چیزا رو رو دلمون گذاشتی! مرسی خدا جون!

  9. آخه چرا ما اینقدر بدبختیم الان من چه گناهی کردم نباید اینو داشته باشم مگه از اون خارجیا چیم کمه☺️❤️

  10. به به به اینم از این ها

  11. این قیمت تک فروشیه.در صورتی که مغازه دار ها و به اصطلاح نمایندگی ها عمده خرید میکنن.

  12. گوشی فوق العاده ای هست ولی اکثر کاربران نمی تونن بخرن جز مرفهین بی درد……الان نمیشه میانرده خرید حالا شما میگی پرچمدار…!!!!!!

  13. والا دیگه باید خواب پرچمدار دید با اوضاع

    • قاعدتاً هر پرچمداری که بخریم باید یه سه چهار سال و باید زندگی کنیم و تو این مدت پول جمع کنیم که بتوانیم بعداً پرچمدار بخریم

  14. من که عاشقشم اما به هیچ عنوان نمیتونم بخرمش

  15. دوست خوبی که این متن رو تهیه کردی لازمه اشاره کنم گوشی های وارداتی به قیمت عمده از بنادر چین و تایوان و هنگ هنگ و …. خریداری و بارگیری میشه قیمت تعداد عمده ی اس 10 پلاس 512 گیگ 720 دلاره
    شما هم مثل مغازه دارها قیمت رو با نرخ قیمت تک فروشی جهانی حساب می کنی که بالای 1000 دلار در حالی که این بین 300 دلار تلورانس قیمتی وجود داره

    • چه ربطی داره دوست عزیز؟ شما وقتی میخوای لباس بخری میری از خورده فروش میخری یا بنک دار؟ اصلا بنک دار به تو جنس میده برای مصرف شخصیت؟

      • دقیقا همین طور که شما دارین میگین ولی واقعا این گوشی زمانی که وارد بازار بشه که تورم قیمتی داره باید صبر کنیم بادش بخوابه نگاری

  16. چند وقته منتظرم بفهمم که قیمتش چقدره کاش زودتر منتشر بشه

  17. جیب اقازادها و دلالها رو یادتون رفت محاسبه کنید

  18. گوشیه خیلی خوبیه اما قیمتش زیادی بالاس با این وضع دلار تو ایران