ال جی G8 تینکیو

احتمال رونمایی از گوشی ال جی G8X تینکیو در نمایشگاه IFA 2019

در زمستان گذشته، شاهد معرفی گوشی ال جی جی 8 همراه با مدل دیگری به نام جی ۸ اس تینکیو بودیم. حالا ظاهرا سومین مدل هم با نام ال جی G8X تینکیو در راه است.

شرکت LG برنامه شلوغی برای عرضه‌ی محصولات جدید خود دارد. انتظار می‌رود در نمایشگاه IFA 2019 که اوسط شهریور ماه برگزار خواهد شد، گوشی وی 60 تینکیو 5G را به عنوان جانشین ال جی وی 50 ملاقات کنیم؛ محصولی که خود در پاییز پارسال، جانشین وی 40 شده بود. به تازگی هم یک وب‌سایت هلندی مدعی شده که در دعوتنامه ارسالی ال جی برای این نمایشگاه، نام گوشی ال جی G8X تینکیو قید شده است.

امکان همراهی ال جی G8X تینکیو با ال جی وی 60 در نمایشگاه IFA برلین

ظاهرا کمپانی کره‌ای، آن را دستگاه جدید G8X نامیده و به عرضه‌ی پاییزه آن در بنلوکس اشاره کرده؛ بنلوکس (Benelux) یک اتحادیه سیاسی-تجاری است که شامل کشورهای بلژیک، هلند و لوکزامبورگ می‌شود. بنابراین ال جی جی 8 ایکس حداقل در سه کشور اروپایی عرضه خواهد شد و چه بسا بازارهای دیگری نیز به این لیست اضافه شوند. این در حالی است که ال جی G8s تینکیو با تاخیری طولانی وارد بازارهای جهانی شد.

در حال حاضر از مشخصات و امکانات جی ۸ ایکس ThinQ بی‌خبریم؛ اما اخیرا وب‌سایت LetsGoDigital هم از ثبت نام تجاری این دستگاه خبر داد. ظاهرا ال جی در تاریخ 2 آگوست برای این کار اقدام کرد و با توجه به ارائه درخواست در کره جنوبی، این کشور را هم باید جزو بازارهای هدف گوشی جدید بدانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

7 دیدگاه

  1. بعضی نظر الکی میدن.خواستم بهشون بگم واسه یکبارم که شده پولاتون روجمع کنید حداقل تاهمین ترکیه یا دبی برید ببینید چقدر الجی جی هشت و وی پنجاه طرفدار دارن وچقدر واسه پیش فروشش ثبت نام کرده بودن..توایران شرایط وارد شدنش سخت شده وهیچ مانوری روش داده نمیشه.تازگیا یه شرکتی عهده دار واردات گوشی های الجی شده که ازماه دیگه واردات رو شروع میکنه..روهوا حرف نزنید.یه سرچ ساده کنید ببینید فروشش تو بازار آمریکا چطور بوده

  2. بازم الجی هیچ غلطی نمیگنه

  3. به نظرم از گوشی های سامسونگ در رده پایین تری قرار می‌گیرد

  4. زیبای خوش دستم هست 😍

  5. گوشیه خوب و خوشگلیه