بسته اینترنت همراه اول

بسته اینترنت همراه اول ویژه سالروز عرضه اولین سیم کارت در کشور

اپراتور همراه اول به مناسبت 25 ساله شدن ارتباطات سیار ایران به مشترکان خود بسته ویژه اینترنت ارائه می‌کند. در ادامه جزئیات بسته اینترنت همراه اول ویژه سالروز عرضه اولین سیم کارت در کشور را بررسی می‌کنیم.

در 19 مرداد سال 1373 برای نخستین بار از اولین فاز شبکه تلفن همراه کشور در شهر تهران با 24 سایت BTS و با ظرفیت 9200 بهره‌برداری شد. اپراتور همراه اول طی 6 سال اخیر همواره در ارزیابی‌های رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یا رگولاتوری عنوان برترین اپراتورهای تلفن همراه کشور را از آن خود کرده است. در همین راستا شرکت ارتباطات سیار ایران به مناسبت 25 ساله شدن سیم کارت در کشور و بسته دیتا با قیمت ویژه به مشتریان خود ارائه می‌کند.

جزئیات بسته اینترنت همراه اول

بسته اینترنت همراه اول

اپراتور همراه اول به مناسبت 25 سالگی خود برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری بسته اینترنت با قابلیت‌های جذاب را در نظر گرفته است. مشترکان این اپراتور از نخستین دقایق روز شنبه 19 مرداد تا ساعت 23:59 همان روز می‌توانند این بسته را با تخفیف بسیار ویژه‌ای خریداری کرده و فعال کنند. این بسته هفت روزه بوده و دارای 25 گیگابایت حجم است که مشترکان می‌توانند آن را با قیمت 25 هزار تومان و از طریق کد دستوری ستاره 100 ستاره 671 مربع (#671*100*) خریداری کنند. گفتنی است بسته اینترنت این اپراتور قابلیت فعال‌سازی به صورت همزمان با تمامی بسته‌های اینترنت را فعال را دارد، اما امکان رزرو این بسته وجود نخواهد داشت و تمدید خودکار زمانی و حجمی نیز ندارد.