شرکت اچ ام دی گلوبال

حضور شرکت اچ ام دی گلوبال در نمایشگاه IFA 2019 تایید شد

شرکت اچ ام دی گلوبال (HMD Global) صاحب امتیاز برند نوکیا، برای نخستین بار در نمایشگاه IFA حضور می‌یابد؛ این را به تازگی مدیر تولیدات کمپانی با یک توییت اعلام کرد.

«یوهو سارویکاس» پوستری را در حساب توییتر خود به اشتراک گذاشته است که زمان برگزاری کنفرانس اچ ام دی گلوبال در IFA 2019 را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد گوشی های نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 آماده‌ی رونمایی در این مراسم باشند. البته شایعاتی هم از معرفی آن‌ها در ماه جاری به گوش می‌رسد؛ اما احتمال به نمایش درآمدن این دو موبایل در برلین همچنان به قوت خود باقی است.

شرکت اچ ام دی گلوبال

نوکیا 5.2 که با نام Daredevil هم شناخته می‌شود، می‌تواند دیگر محصول کمپانی اچ ام دی گلوبال در نمایشگاه ایفا 2019 باشد؛ گوشی میان‌رده‌ای که دارای دوربین سه‌گانه و سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی خواهد بود.

شرکت اچ ام دی گلوبال نخستین حضور خود در IFA را تجربه خواهد کرد

گمانه‌زنی‌ها به موبایل رده بالایی چون نوکیا 9.1 پیور ویو هم اشاره دارند. البته طبق اطلاعات جدید، عرضه‌ی این دستگاه از سه ماهه سوم سال به سه ماهه چهارم موکول شده است؛ اما شاید در برلین جزئیاتی را از مدل 5G آن، تراشه جدید و دوربین‌های ارتقایافته‌اش بشنویم. نوکیا 8.2 هم می‌تواند نخستین گوشی هوشمند HMD با دوربین پاپ آپ باشد؛ هر چند که اطلاعاتی از تاریخ عرضه‌ی آن در دست نیست.

از دیرباز، کنگره جهانی موبایل (MWC) مکانی برای رونمایی از بهترین‌های نوکیا بوده؛ اما حالا خیلی چیزها تغییر کرده و مهلت ارائه‌ی یک پرچمدار توسط فنلاندی‌ها نیز به سر رسیده است. پس خود را برای آشنایی با محصولات جدید نوکیا در ساعت 18:30 روز 14 شهریور آماده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. اسمشو شرکتشو نشنیدم تاحالا

  2. وکیا اون وسط چیکار میکنه

  3. شرکت خوبیه ازرو موفقیت براشون

  4. شرکت بزرگی نیست