هدست Gear VR گلکسی نوت 10

گلکسی نوت 10 با هدست Gear VR سامسونگ سازگار نیست!

دو گوشی خانواده گلکسی نوت 10 (Samsung Galaxy Note 10) با هدست Gear VR سامسونگ سازگار نیستند و به نظر می‌رسد سامسونگ دیگر علاقه‌ای به واقعیت مجازی ندارد!

واقعیت افزوده یکی از ویژگی‌های مهم گلکسی نوت 10 سامسونگ بود که حتی قلم هوشمند S Pen نیز با قابلیت AR Doodle می‌تواند ارائه کننده‌ی سرگرمی‌های واقعیت افزوده باشد. با این حال به نظر می رسد واقعیت مجازی در پایان راه خود قرار دارد. این پرچمدار جدید با هدست Gear VR سامسونگ سازگار نیست!

نسخه‌ی اصلی هدست Gear VR که در سال 2015 عرضه شد٬ از دو گوشی گلکسی اس 6 و نوت 5 پشتیبانی می‌کرد. از آن زمان چند مورد تجدید نظر صورت گرفته است تا مشکلی بابت اندازه‌ی گوشی‌ها و نمایشگر گوشی‌های سامسونگ وجود نداشته باشد. با این حال٬ آخرین مدل این هدست در سال 2017 همراه با گوشی گلکسی اس 8 عرضه شد.

آیا سامسونگ هدست Gear VR را فراموش کرده است؟

گیر وی آر با گوشی گلکسی اس 10 پلاس 5G سازگار است و دو گوشی دیگر اس 10 و اس 10 پلاس نیز به لطف یک آداپتور از این دیوایس پشتیبانی می‌کنند. بنابراین باید گوشی‌های سری نوت 10 نیز با یک آداپتور بتوانند از این هدست پشتیبانی کنند٬ اما سامسونگ در رویداد معرفی این خانواده حرفی از واقعیت مجازی نزد. اگر سامسونگ بخواهد روی آداپتور خود مجددا بازنگری کرده و آن را عرضه کند٬ اجرای اپلیکیشن 3D ٬Scanner ساخت مدل‌های سه بعدی از اشیاء در دنیای واقعی و بازی با آن‌ها در دنیای واقعیت مجازی می‌تواند جذاب باشد. و شاید قلم جدید اس پن همراه Air Actions بتواند به عنوان یک کنترلر اضافی در اینجا استفاده شود.