رندر نوکیا 7.2

نتایج بنچمارک نوکیا 7.2 خبر از شش گیگ رم و سیستم عامل اندروید پای می‌دهد

انتشار نتایج بنچمارک نوکیا 7.2 (Nokia 7.2) در گیک ‌بنچ، برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه را فاش کرد؛ گوشی میان رده‌ای که به زودی از سوی اچ ام دی گلوبال رونمایی خواهد شد.

این محصول که پیش‌تر با اسم رمز Daredevil از آن نام برده می‌شد، مجهز به یکی از تراشه‌های هشت هسته‌ای کوالکام با سرعت کلاک 1.8 گیگاهرتز (احتمالا اسنپدراگون 710) خواهد بود. نتایج بنچمارک نوکیا 7.2 وجود حافظه رم 6 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 9 پای را نیز در آن تایید می‌کند. با چنین مشخصاتی، این گوشی هوشمند در آزمون تک هسته‌ای گیک‌بنچ، 1604 امتیاز و در آزمون چند هسته‌ای، 5821 امتیاز کسب کرد؛ نتایجی که مشابه برخی دیگر از موبایل های میان رده، از جمله ریلمی 3 پرو است.

نتایج بنچمارک نوکیا 7.2

تصاویر لو رفته، یک ماژول دوربین دایره‌ای شکل را در پنل پشتی نوکیا 7.2 نشان می‌دهند. طبق اطلاعات موجود، سنسور اصلی در این مجموعه دوربین سه‌گانه، 48 مگاپیکسلی خواهد بود. حسگر اثر انگشت هم در پشت قرار دارد. در جلو اما یک صفحه نمایش 6.2 اینچی فول اچ دی پلاس را با ناچ قطره‌ای می‌بینیم و انتظار می‌رود باتری دستگاه، دارای ظرفیت 3500 میلی‌آمپر ساعت باشد.

به احتمال زیاد تا کمتر از یک ماه دیگر در نمایشگاه IFA 2019 برلین، شاهد رونمایی از گوشی های نوکیا ۷.۲ و نوکیا ۶.۲ خواهیم بود.