سامسونگ گلکسی M40

گوشی سامسونگ گلکسی M90 در حال ساخت است

گوشی سامسونگ گلکسی M90 یک دیوایس پرچمدار اقتصادی خواهد بود. بر اساس جدیدترین اخبار، احتمالا سامسونگ گلکسی ام 90 (Samsung Galaxy M90) در دست توسعه قرار دارد.

بعد از این که سامسونگ رسما سری گلکسی J را با سری گلکسی A جایگزین کرد، تصور کردیم این شرکت قید گوشی‌ های هوشمند اقتصادی را زده و تمرکزش را روی محصولات سری A، میان‌رده‌هایی نزدیک به پرچمداران، قرار داده است. رونمایی چندین گوشی بزرگ، زیبا و دارای دوربین دوگانه از سری جدید M نشان داد این گمان اشتباه بوده است. بر اساس جدیدترین اخبار، احتمالا به زودی گوشی هوشمندی دیگری از این سری با نام سامسونگ گلکسی M90 نیز معرفی خواهد شد. البته سامسونگ گلکسی ام 90 یک گوشی اقتصادی قدرتمند و نزدیک به پرچمداران خواهد بود.

یکی از افشاکنندگان توییتری کمتر شناخته شده با حساب کاربری ishanagarwal24@ به تازگی مدعی در دست توسعه بودن این گوشی شده است.

ishanagarwal24 tweet

متاسفانه اطلاعات زیادی درباره این گوشی وجود ندارد، اما می‌توان با در نظر گرفتن ویژگی‌ها و مشخصات فنی سایر دستگاه‌های معرفی شده از سری M تا امروز، به ایده‌ای درباره مشخصات فنی سامسونگ گلکسی M90 دست پیدا کرد. شماره مدل و اسم رمز گلکسی ام 90 به ترتیب SM-M905F و R6 است.

محصولات سری A تازه معرفی شده همچون گلکسی A30 و گلکسی A50 و همچنین گلکسی M20 بر اساس رده آن‌ها در سری خود نام‌گذاری شده‌اند. به عبارتی نام‌گذاری آ‌ن‌ها اتفاق نبوده و بر اساس شماره، از ضعیف به قوی مرتب شده‌اند. به همین دلیل هر چه عدد مربوط به گوشی بالاتر می‌رود، به پرچمداران بیشتر نزدیک‌تر می‌شود. گفته می‌شود همانند گوشی معرفی نشده گلکسی ای 90، گلکسی ام 90 نیز میان‌رده‌ای قدرت گرفته از تراشه اسنپدراگون 855 خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. واو چقد خوب خیلیم عالی

  2. اینا سال دیگه میشن ای 11 ای 21 .. تا ای 91؟؟

  3. ینی سری ای 90 قوی تره