گلکسی ام 40

بررسی ویدیویی گوشی سامسونگ گلکسی ام 40 (گجت تی وی)

سامسونگ گلکسی ام 40 (Samsung Galaxy M40) گوشی میان رده‌ای است که از طراحی زیبا و مشخصات خوبی بهره می‌برد. در ادامه ویدیوی بررسی گلکسی ام ۴۰ را مشاهده می‌کنید.

شرکت سامسونگ در خرداد امسال از گوشی میان رده دیگری در سری M خود رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی ام ۴۰ (Samsung Galaxy M40) با دوربین سه گانه، نمایشگر بزرگ،‌ طراحی زیبا و مشخصات خوب حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت. این گوشی به نمایشگر دارای حفره از نوع Infinity-O با اندازه 6.3 اینچ و رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل به همراه چیپست اسنپدراگون 675، حافظه ذخیره‌سازی داخلی 64 یا 128 گیگابایت، 4 یا 6 گیگابایت رم، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، دوربین اصلی سه گانه 32 + 8 + 5 مگاپیکسلی، باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 15 واتی و سیستم عامل اندروید 9.0 مجهز شده است.

از دیگر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی ام 40 می‌توان به بلندگوی مکالمه زیر نمایشگر اشاره کرد. جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز در این گوشی حذف شده و برای اتصال هدفون‌های سیمی باید از رابط یو اس بی C استفاده کنید. در مجموع می‌توان گفت گلکسی ام 40 سامسونگ تقریبا همان گلکسی ای 60 است که حالا با قیمت 288 دلار در برخی دیگر از بازارهای بین‌المللی عرضه می‌شود.

اکنون قصد داریم در گجت تی وی، گوشی گلکسی M40 را بررسی کنیم تا ببینیم این گوشی چه حرف‌هایی برای گفتن دارد. در ویدیوی زیر می‌توانید با مشخصات سخت افزاری، نرم افزاری، طراحی، دوربین، نمایشگر و سایر ویژگی‌های میان رده جدید سری M سامسونگ آشنا شوید.

ویدیوی بررسی گلکسی ام 40 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. پرچمداری در لباس میان رده…مثل همیشه بینظیر