گلکسی ام 30

بررسی ویدیویی گوشی سامسونگ گلکسی ام 30 (گجت تی وی)

سامسونگ گلکسی ام 30 (Samsung Galaxy M30) گوشی میان رده‌ای است که با باتری عظیم و مشخصات خوب عرضه می‌شود. در ادامه ویدیوی بررسی گلکسی ام 30 را مشاهده می‌کنید.

گلکسی M نام سری جدیدی از گوشی های میان رده سامسونگ است که به تازگی در چند مدل معرفی و به بازار عرضه شده است. سامسونگ گلکسی ام 30 (Samsung Galaxy M30) یکی از مدل‌های این سری است که با نمایشگر بزرگ و باکیفیت و مشخصات سخت افزاری راضی‌کننده به بازار عرضه می‌شود. شاید فکر کنید گوشی های سری M سامسونگ، محصولات ضعیفی هستند، اما اگر به مشخصات گلکسی ام 30 نگاه کنید نظرتان در این باره عوض خواهد شد.

از جمله مشخصات و ویژگی‌های مهم گلکسی M30 سامسونگ می‌توان به صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل، تراشه 14 نانومتری اگزینوس 7904، چهار یا شش گیگابایت رم، 64 یا 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، دوربین اصلی سه گانه 13 + 5 + 5 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری عظیم 5 هزار میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 15 واتی، سیستم عامل اندروید 8.1 اوریو با قابلیت به‌روزرسانی به اندروید 9.0 پای و همچنین حسگر اثر انگشت در پشت گوشی اشاره کرد.

در مجموع باید بگوییم که سامسونگ گلکسی ام 30 گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ای است که می‌تواند انتظارات شما از یک گوشی میان رده را کاملا برآورده کند. اکنون در گجت تی وی به سراغ این گوشی رفتیم تا مشخصات سخت افزاری، نرم افزاری، دوربین، طراحی، باتری و سایر ویژگی‌های میان رده جدید سامسونگ را بررسی کنیم.

ویدیوی بررسی گلکسی ام 30 سامسونگ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به نظرم که زیباست و کیفیت

  2. مثل بقیه ی گوشیا خوشگل نیست انگار

  3. گوشیه خیلی خوبیه