اتومبیل خودران اپل

اپل همچنان به گسترش تیم توسعه اتومبیل خودران خود ادامه می‌دهد

طبق گزارش‌های جدید٬ اپل همچنان در حال گسترش دادن تیم توسعه اتومبیل خودران خود است. حال این که این پروژه به تولید یک خودرو ختم می‌شود یا یک سیستم راننده خودکار٬ مشخص نیست!

در حال حاضر هیچمسی نمی‌داند که اپل واقعا چه برنامه‌ای برای ماشین‌های خودران دارد. با این حال به نظر می‌رسد که علی‌رغم رازداری پیرامون این پروژه و برنامه‌های اپل٬ این شرکت پیشرفت خوبی را در این زمینه داشته و مشعول گسترش تیم توسعه اتومبیل خودران خود است.

طبق آمار منتشر شده از بخش وسایل نقلیه کالیفرنیا٬ مشخص شده است که اپل در حال گسترش تیم توسعه اتومبیل خودران خود است و 33 راننده جدید را پشت فرمان این اتومبیل قرار داده است تا به طور کلی 69 اتومبیل آن‌ها در سطح ایالت به آزمایش مشعول شوند. این مغایر با سایر گزارش‌هایی است که چند ماه پیش شنیده بودیم و گفته می‌شد اپل در عملکرد کارکنان پروژه ماشین خودران خود تجدید نظر کرده و از توسعه‌ی یک اتومبیل عقب کشیده است. حالا این گزارش‌های جدید نشان می‌دهند که اپل واقعا قصد دارد یک وسیله نقلیه را تولید کند!

سرانجام پروژه اتومبیل خودران اپل چه می‌شود؟

مشخص نیست چه زمانی می‌توانیم ثمره‌ی تلاش‌های اپل را ببینیم. بنابراین تا آن زمان نمی‌توانیم با قطعیت از تولید یک خودرو توسط اپل صحبت کنیم؛ هنوز هم احتمال این وجود دارد که این شرکت فقط مشغول توسعه‌ی یک سیستم راننده خودکار است که روی اتومبیل‌های دیگر سوار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. با این عکسی که ما دیدیم دیگه حرفی واسه گفتن نمیبره

  2. به نظر من آینده دسته میناز

  3. انشالله ماشین های خوبی داره ارزوی موفقیت

  4. می خواد اتومبیل بسازه؟
    اپل گوشیاش ک خوبه حتما ماشینشم خوب میشه دیگه😕