بازیابی اکانت گوگل

بازیابی اکانت گوگل به چند روش ساده

اگر ایمیل یا پسوردتان را فراموش کرده‌ یا حتی هک شده‌اید، میتوانید اکانت گوگل خود را بازیابی کنید. برای آگاهی از چگونگی بازیابی اکانت گوگل با ما همراه باشید.

از یاد بردن آدرس جیمیل یا رمز عبور و ناتوانی در ورود به حساب کاربری گوگل ، چیز آزار دهنده‌ای خواهد بود؛ به ویژه اگر میزبان بخش زیادی از زندگی دیجیتال شما باشد. بدتر از آن، این است که طعمه‌ی هکرها واقع شوید. اما با همه‌‌ی این‌ها، راه‌هایی برای بازیابی اکانت گوگل وجود دارد.

بازیابی اکانت گوگل ؛ اگر جیمیل خود را فراموش کرده‌اید

در چنین مواقعی باید به صفحه Find My Email مراجعه کرده و اقدام به وارد کردن برخی اطلاعات نمایید؛ شامل ایمیل ریکاوری یا شماره تلفن و نام کاملی که به آن اکانت مربوط می‌شد.

بازیابی اکانت گوگل

بازیابی اکانت گوگل ؛ اگر پسورد خود را فراموش کرده‌اید

در صورت از یاد بردن پسورد، می‌توانید برای ایجاد یک رمز جدید به صفحه Account Recovery  مراجعه کنید. این پروسه با وارد کردن آدرس ایمیل یا شماره تلفن شما آغاز خواهد شد. البته به منظور تایید هویت، پرسش‌هایی مطرح می‌شود که باید به آن‌ها پاسخ دهید.

بازیابی اکانت گوگل

بهتر است برای تکمیل پروسه، از دستگاه یا مرورگری استفاده کنید که قبلا با آن به حساب خود وارد می‌شدید. اگر موفق به شناساندن هویت خود نشدید، دوباره امتحان کنید. برای پاسخ دادن به سوال‌های امنیتی، از راهنمایی‌های گوگل هم می‌توانید کمک بگیرید. در نهایت پس از احراز هویت، گوگل امکان تعریف یک پاسورد جدید را به شما می‌دهد.

بازیابی اکانت گوگل؛ اگر حساب کاربری‌تان هک شده‌ است

اگر نمی‌توانید از گوشی یا کامپیوتر به اکانت گوگل خود وارد شوید؛ این احتمال وجود دارد که کسی پسورد یا شماره تلفن ریکاوری شما را تغییر داده باشد، یا حتی حساب کاربری شما را حذف کرده باشد (شاید هم خودتان این کار را کرده‌اید). در این مواقع نیز باید از پیج Account Recovery شروع و با جواب دادن به سوالات، مراحل را طی کنید.

چنانچه در نهایت نتیجه‌ای حاصل نشد یا به علت دیگری نمی‌توانید وارد اکانت خود شوید (مثلا اگر با تایید هویت دو مرحله‌ای یا دریافت کد از طریق پیامک مشکل دارید)؛ می‌توانید برای بازیابی اکانت خود از صفحه troubleshooter گوگل کمک بگیرد.