شرایط فروش سایپا

شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط در 26 مرداد 98

شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط در 26 مرداد 98 اعلام شد. سایپا در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود خودروهای ساینا با رینگ آلومینیومی و سراتو 2000 را به بازار عرضه می‌کند.

شرکت سایپا در ادامه طرح‌های فروش محصولات خود خودرو ساینا با رینگ آلومینیومی را به صورت اقساطی با مبلغ تسهیلات 10 میلیون تومان با بازپرداخت 3 چک 4 ماهه به فروش می‌رساند. در این طرح فروش قیمت ساینا 58 میلیون و 943 هزار تومان اعلام شده است. گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش خودرو کیا سراتو 2000 را نیز به صورت فروش نقدی با قیمت 295 میلیون تومان به فروش می‌رساند. متقاضیان این دو خودرو می‌توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه 26 مرداد 98 در این طرح فروش شرکت کنند. گفتی است این طرح فروش تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه داشته و فقط به صورت اینترنتی انجام می‌شود. در ادامه توضیحات و شرایط فروش سایپا به صورت نقد و اقساط در 26 مرداد 98 را مشاهده می‌کنید:

توضیحات مهم برای ثبت نام:

1.‌ در این طرح فروش امکان صلح یا خرید انصرافی وجود نخواهد داشت.

2. این طرح فروش دارای محدودیت کد ملی است؛ یعنی به ازای هر کد ملی فقط یک خودرو به مشتریان ارئه می‌شود، از این رو مشتریان باید اطلاعات خود را با دقت زیاد ثبت کنند، در صورت هر گونه اشتباه در ثبت‌نام بدون شک این قرارداد باطل می‌شود و مبلغ دریافتی به مشتریان برگشت داده خواهد شد.

3. در این طرح فروش افراد زیر 18 سال قادر به ثبت‌نام نخواهند بود.

4. در این طرح فروش مشتریانی که از ابتدای سال 97 حداقل یک دستگاه خودرو را از محصولات سایپا را ثبت نام کرده‌اند، اجازه ثبت نام در این طرح فروش را نخواهند داشت.

شرایط فروش سایپا – 26 مرداد 98

فروش اقساطی
نام خودروقیمت خودرومبلغ تسهیلاتبازپرداخت
ساینا با رینگ آلومینیومی58 میلیون و 943 هزار تومان10 میلیون تومان3 چک 4 ماهه
فروش نقدی
نام خودروقیمت فروش نقدی
سراتو 2000295 میلیون تومان