قابلیت های جدید اینستاگرام

قابلیت های جدید اینستاگرام در بخش بومرنگ و استوری فاش شدند

به تازگی قابلیت های جدید اینستاگرام توسط یکی از کاربران این اپلیکیشن فاش شد. طبق این شایعات، Instagram قرار است تغییراتی در بخش بومرنگ و استوری ایجاد کند. با گجت نیوز همراه باشید.

روز گذشته یکی از کاربران اینستاگرام جزییات جدیدی را از بروزرسانی آینده این اپلیکیشن منتشر کرد. بر طبق این شایعات، قابلیت های جدید اینستاگرام قرار است امکانات تازه‌ای را به بخش استوری و بومرنگ اضافه کند.

قابلیت های جدید اینستاگرام در بخش بومرنگ و استوری

کاربران با استفاده از قابلیت های جدید اینستاگرام می‌توانند در انتهای هربار پخش تصویر یک مکث ایجاد کرده یا آن را با افکت‌هایی نظیر لرزش تزیین کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند تصاویر متحرک ایجاد شده در بومرنگ را به صورت آهسته (اسلوموشن) پخش کنند. ظاهرا افکت‌های متنوعی برای کاربران طراحی شده تا کار با این بخش از اپلیکیشن روح تازه‌ای پیدا کند.

علاوه‌بر آن، این کاربر از ایجاد چند تغییر جدید در ساختار استوری خبر می‌دهد. طبق گزارش‌های او آن‌ها قصد دارند که از Layout برای بخش استوری استفاده کنند. خطاب به کسانی که نمی‌دانند باید بگوییم که Layout یک افزونه رسمی برای اپلیکیشن اینستاگرام است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند تصاویر را در کنار یکدیگر قرار داده یا اصطلاحا آن‌ها را کلاژ کنند. حالا ظاهرا توسعه‌ دهندگان در تلاشند که این قابلیت را به بخش استوری اضافه کنند. با توجه به استقبال کاربران در گذشته، تلاش اینستاگرام برای بهبود این افزونه کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

باید گفت که در این رابطه هیچ‌گونه گزارش رسمی از سوی اینستاگرام وجود ندارد. لذا درحال حاضر می‌توان مهر شایعه بر روی پیشانی این خبر زد. با این حال باید گفت که اعمال این تغییرات چندان هم دور از انتظار نیست. به هرترتیب این اپلیکیشن هربار قابلیت‌ها و امکانات جدیدی را در قابل بروزرسانی به آن اضافه می‌کند و در مقایسه با تغییراتی که در گذشته شاهدش بودیم، افزودن چنین امکاناتی کاملا بدیهی به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دنگو فنگ های لنگ ها شروع میشه