دوربین گو پرو هیرو 8

اطلاعات فنی دوربین گو پرو هیرو 8 پیش از رونمایی لو رفت

یک سایت اطلاعات فنی دوربین گو پرو هیرو 8 (GoPro Hero 8) را پیش از رونمایی رسمی آن لو داد. این اکشن کمرا جدید در سپتامبر پیش رو روانه‌ی بازار می‌شود.

اگر در بازار به دنبال خرید یک اکشن کمرا جدید هستید٬ خبر خوب برای شما اینکه کمپانی گو پرو در حال توسعه‌ی یک دوربین جدید است. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی ٬Photo Rumors دوربین گو پرو هیرو 8 در حال توسعه است و احتمالا اوایل ماه آینده‌ی میلادی رسما معرفی می‌شود.

لوازم جانبی جدید با گو پرو هیرو 8

این گزارش ادعا می‌کند که دوربین اکشن گو پرو با طراحی جدیدی همراه است و با لوازم جانبی تازه‌ای به دست مشتریان می‌رسد. شما می‌توانید این دوربین را به چیزی مانند یک میکروفون٬ نور LED و یک نمایشگر خارجی اضافی تبدیل کنید. قدرت‌بخش آن نیز تراشه‌ی GP2 است که توانایی ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 120 فریم بر ثانیه را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

اگر به نرخ فریم بالاتر نیاز دارید نیز می‌توانید با نرخ 480 فریم بر ثانیه و وضوح Full HD به فیلمبرداری بپردازید. در این گزارش به بهبود عملکرد لنزهای این دوربین و به طور کلی بالا رفتن کیفیت تصاویر اشاره شده است. گرچه تا زمانی که ما عکس‌ها و ویدیوهای ثبت شده با این دوربین را نبینیم نمی‌توانیم در مورد آن نظر دهیم٬ اما خبرهایی که از هیرو 8 می‌شنویم همگی خبرهای مثبتی هستند.

هفته‌های پیش رو می‌توانیم اطلاعات بیشتری از دوربین گو پرو هیرو ۸ کسب کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. کیفیت دوربینش پایینه خوب نیسیت

  2. 😂😂😂😂😂اخه چرا؟؟😂😂😂😂😂