گلکسی ای 80

منتظر ارتقای چشمگیر دوربین در مدل های 2020 گلکسی A سامسونگ باشید

طبق یک افشاگری تازه، مدل های 2020 گلکسی A سامسونگ  (Samsung Galaxy A) دارای دوربین عقب سه‌گانه و حتی در برخی موارد، دوربین چهارگانه خواهند بود.

گوشی های جدید سری گلکسی ای سامسونگ، طرفداران زیادی در سراسر دنیا پیدا کرده‌اند. دلیل این محبوبیت، ارزش خرید بالای آن‌هاست که دارای نمایشگر باکیفیت، عمر باتری طولانی، طراحی مناسب و دوربین‌های کارآمد هستند. اما ظاهرا دوربین مدل های 2020 گلکسی A به مراتب بهتر هم خواهد شد.

یکی از افشاگران دنیای موبایل (Sudhanshu Ambhore)، نقشه‌ای که سامسونگ برای دوربین سری گلکسی A در سر دارد را فاش کرده است. این جدول، به وجود 8 گوشی هوشمند با 7 دوربین اصلی متفاوت اشاره دارد؛ از 13 مگاپیکسل بگیرد تا 108 مگاپیکسل. وجه اشتراک این گوشی ها نیز، داشتن دوربین‌ واید است.

دوربین مدل های 2020 گلکسی A سامسونگ

وجود حداقل سه دوربین عقب در مدل های 2020 گلکسی A سامسونگ

بر این اساس گلکسی ای 21 ، گلکسی A31 و A41 تنها گوشی هایی هستند که از وجود لنز تله‌فوتو بی‌بهره خواهند بود و همان دوربین‌های معمولی و عریض را خواهند داشت. در سوی مقابل، گلکسی ای 81 و گلکسی ای 91 به عنوان نخستین گوشی های سامسونگ، از آپشن تله‌فوتو با زوم 5 برابر بهره‌مند خواهند بود.

ظاهرا گلکسی A91 و A81 به سنسورهای جدید ایزوسل سامسونگ هم تجهیز خواهند شد؛ یکی سنسور 64 مگاپیکسلی که خروجی 16 مگاپیکسل دارد و دیگری، سنسور 108 مگاپیکسلی که تصاویری با رزولوشن 27 مگاپیکسل ثبت می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. چ جالبه جای دوربینش
    سامسونگ عالیه

  2. از نظر،من که خیلی زشته

  3. امسال که سامسونگ با فروش طوفانی سری A غوغا کرد و بی شک سال دیگه فروش چند برابری رو تجربه میکنه این سری زیبا و دوست داشتنی و بی نظیر