قابلیت DC Dimming هواوی میت 20 پرو

قابلیت DC Dimming به گوشی هواوی میت 20 پرو اضافه شد

هواوی قابلیت DC Dimming را با یک به‌روزرسانی جدید به گوشی هواوی میت 20 پرو اضافه کرد. این قابلیت٬ فشار وارده به چشم از سوی نمایشگر را کاهش می‌دهد.

هواوی آغاز به انتشار به‌روزرسانی EMUI 9.1 برای گوشی هواوی میت 20 پرو کرده است. این نسخه از رابط کاربری سفارشی هواوی چندی پیش برای گوشی‌های سری P30 این کمپانی نیز ارسال شده بود. آن همچنان بر پایه‌ی اندروید 9 پای است٬ اما قابلیت‌های اضافه‌تری را نظیر فایل سیستمی جدید ٬EROFS قابلیت GPU Turbo 3.0 و حالت جدید Moon برای دوربین پشتی را به ارمغان میاورد.

قابلیت DC Dimming با PWM متفاوت است

از امروز٬ آپدیت جدید میت 20 پرو یک مورد اضافه‌تر را نیز ارائه می‌کند. ما در مورد فناوری DC Dimming صحبت می‌کنیم. هواوی آغاز به ارائه‌ی این قابلیت که روز به روز نزد کاربران محبوب‌تر می‌شود٬ به گوشی‌های مجهز به نمایشگر OLED کرده است. DC Dimming فشار وارده از سوی نمایشگر به چشم را کاهش می‌دهد. این کار که با کاهش مستقیم ولتاژ صفحه انجام می‌شود٬ برای افرادی که چشم‌های حساسی دارند مناسب است. عملکرد این قابلیت با قابلیت PWM متفاوت است. PWM پهنای پالس نور را برای کنترل نور تغییر می‌دهد که فقط روی چشم برخی از کاربران جواب می‌دهد.

اما DC Dimming متفاوت عمل می‌کند. اگر بخواهید این قابلیت را پس از به‌روزرسانی روی گوشی میت 20 پرو خود فعال کنید٬ باید به بخش تنظیمات گوشی خود رفته٬ سپس به مسیر Display > Eye Comfort > Flicker Reduction بروید. این به‌روزرسانی نسخه‌ی رابط کاربری گوشی شما را به EMUI 9.1.0.135 ارتقاء می‌دهد. در حال حاضر آن در چین منتشر شده و طی روزهای آینده تمام صاحبان میت ۲۰ پرو در سراسر جهان می‌توانند آن را دریافت کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. هواوی بهترینی👌😍

  2. عالیه خیلی خوبه