سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

پیش فروش شارژر 45 واتی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس به زودی آغاز می‌شود

یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد گلکسی نوت ۱۰ پشتیبانی از کوئیک شارژ 45 واتی است. به زودی پیش فروش شارژر 45 واتی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس آغاز خواهد شد.

معرفی سامسونگ گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس بهانه‌ای شد تا بزرگترین گوشی‌ساز دنیا، بعد از چندین سال، سیستم شارژ سریع به کار رفته در پرچمدارانش را ارتقا بدهد. توان فناوری کوئیک شارژ مورد استفاده در دو گوشی هوشمند نام برده به ترتیب 25 وات و 45 وات است. در جعبه هر دو گوشی، شارژری با حداکثر توان خروجی 25 وات وجود دارد، به همین دلیل کاربران سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس برای بهره بردن از حداکثر ظرفیت گوشی خود باید شارژری جداگانه خریداری کنند.

آغاز پیش فروش شارژر 45 واتی سامسونگ

تا چند روز پیش، درباره شارژر مخصوص مدل پلاس خبری در دسترس نبود، اما اکنون می‌توان با مراجعه به فروشگاه اینترنتی سامسونگ آن را پیش خرید کرد. به منظور پیش خرید شارژر 45 واتی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس باید 49 دلار پرداخت کنید. این قیمت مخصوص کاربران کشور آمریکا بوده و برای کاربران سایر کشورها 49 یورو یا 49 پوند خواهد بود. طبق ادعای سازنده، ارسال شارژر 45 واتی سامسونگ برای مشتریان از روز سیزدهم سپتامبر (بیست و دوم شهریور) آغاز می‌شود.

شارژر 45 واتی سامسونگ

بر اساس تست باتری اخیری که توسط وب سایت Gsmarena روی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس انجام شد، با استفاده از شارژر 25 واتی پیش‌فرض داخل جعبه این گوشی، شارژ 0 تا 100 درصد باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی آن نزدیک به 1 ساعت و 5 دقیقه زمان می‌برد. یکی از بهترین گوشی های پرچمدار از نظر سرعت شارژ باتری تا امروز، وان پلاس 7 پرو بوده است، اما گلکسی نوت 10 پلاس توانست آن را نیز پشت سر بگذارد. این در حالی است که ظرفیت باتری وان پلاس 7 پرو 4 هزار میلی‌آمپر ساعت بوده و حداکثر توان خروجی شارژر آن 30 وات است!

ایرباد AKG

کاربر توییتری Ice Universe به عنوان یکی از موثق‌ترین افشاکنندگان اخبار گجتی، به تازگی اطلاعات خوب درباره ایرفون‌ دارای قابلیت حذف نویز AKG نیز در اختیارمان قرار داده است. قیمت آن حدود 70 دلار بوده و دارای رابط مبتنی بر یو اس بی نسخه C است. این ایرفون قادر است نویز موجود در محیط را تا 98 درصد حذف کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اخه کی هست برای شارژر پیش فروش بذاره

    • مهندس باسواد!
      سریع ترین شارژ دنیا رو این دیوایس بی رقیب و برتر سال 2019 داره و تونست رکورد هواوی و وان پلاس رو بزنه و بگه هنوز مونده تا به پای ارباب برسین

  2. باطریشو منفجر نکنه صلوبعد یه سوال فست شارژر بع باطری گوشی اسیب نمیزنه؟