برلیانس V9

برلیانس V9 ؛ شاسی بلند 7 نفره شرکت چینی Brilliance در راه است

برلیانس V9 در راه است. اخیرا تصاویر جاسوسی جدیدی از شاسی بلند جدید شرکت چینی Brilliance منتشر شده است که در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت خودروسازی برلیانس که محصولات آن در ایران نیز عرضه شده است، قصد دارد محصول جدیدی را با نام برلیانس V9 به بازار عرضه کند و حالا تصاویر جاسوسی آن را منتشر کرده است. شاسی بلند جدید برلیانس از مدل V7 بالاتر خواهد بود و بر پایه پلتفرم M8X ساخته خواهد شد که این پلتفرم طی همکاری هلدینگ برلیانس و گروه بی ام و توسعه پیدا کرده است. شرکت برلیانس از سال گذشته آزمایش‌های عمومی این خودرو چینی را آغاز کرده است و از آنجایی که تصاویر جاسوسی پوشش‌های استتاری این خودرو را نشان می‌دهند، باید گفت طراحی این خودرو هنوز تکمیل نشده و در حال توسعه است.

مشخصات برلیانس V9

برلیانس V9

تصاویر حاکی از آن است که برلیانس V9 همانند مدل V7 از جلوپنجره بزرگ برخوردار خواهد شد و از چراغ‌‌های زوایه‌دار نیز بهره می‌برد. شرکت چینی برلیانس رینگ‌های نقره‌ای و مشکی را برای مدل پیش‌تولیدی در نظر گرفته است و در بخش عقب هم شاهد خروجی‌های اگزوز دوگانه و یک اسپویلر کوچک بر روی سقف هستیم. هرچند ظاهر این خودرو تا حدودی به مدل V7 شباهت دارد، اما در کابین شاهد تفاوت‌های زیادی خواهیم بود.

برلیانس V9

در مدل کوچکتر یا همان V7 شرکت برلیانس یک پشت آمپرهای دیجیتالی را ارائه کرده است و در میانه داشبورد نیز یک صفحه نمایش پرتره شکل و ورودی‌های هوای متفاوت در دو طرف صفحه نمایش دیده می‌شود که تا حدودی به محصولات ولوو شباهت دارد، اما در مدل V9  طراحان یک صفحه نمایش برای پشت آمپرها و سیستم اطلاعات سرگرمی در نظر گرفته‌اند و این طراحی کاملا متفاوت خواهد بود، ولی احتمال دارد همانند کابین V7 جذاب نباشد. از مشخصات فنی این خودرو اطلاعات زیادی منتشر نشده است، اما مدل V7 از یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی معادل 204 اسب بخار را تولید کند و برای انتقال نیرو نیز گیربکس 6 سرعته دستی یا 7 سرعته دوکلاچه در نظر گرفته شده است.

تصاویر جاسوسی برلیانس وی 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. سلام کسی اطلاعات درباره هاوالm4 نیوفیس2019 داره؟
    جدیدا تو بازار یه چندتای دیدم اما جایی اعلام نکردن.
    کسی اطلاعی از قیمت داره؟؟

  2. چرا حالا این شکلی بود !!!

  3. الان فاطی میاد مبگه just samand of my father
    😀