دنا پلاس

دنا پلاس به ناوگان پلیس ایران اضافه شد

دنا پلاس عضو جدید ناوگان پلیس ایران شد. این خودرو با علائم پلیس در روز شنبه 19 مرداد 98 در مسابقات بین‌المللی گشت جاده‌ای روسیه در مجموعه سرزمین ایرانیان دیده شد.

در روز شنبه 19 مرداد 98 شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی گشت جاده‌ای روسیه در مجموعه سرزمین ایرانیان بوده‌ایم که خودرو دنا پلاس با علائم پلیس راهنمایی و رانندگی در این مسابقات شرکت داشت. شواهد حاکی از آن است که تعدادی از خودروهای دنا پلاس در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی کشور قرار گرفته است و طبق برنامه به زودی خودروهای بیشتری از Dena plus با علائم نیروی انتظامی در سطح جاده‌های کشور عرضه خواهند شد. از آنجایی که مشخصات فنی این خودرو در مسابقات برگزار شده مشخص نشده است، نمی‌توان به طور دقیق عنوان کرد این خودرو با چه امکاناتی در اختیار پلیس کشور قرار گرفته است، اما از روی تصاویر و اطلاعات قبلی این خودرو را در ادامه بررسی خواهیم کرد.

دنا پلاس ، عضو جدید ناوگان پلیس

دنا پلاس

اخیرا ایران خودرو اعلام کرده بوده که خودرو Dena plus توربو در این مسابقات حضور خواهد داشت، اما تصاویر نشان می‌دهد که مدل‌های دنا پلاس پلیس بدون رینگ 16 اینچی 5 پیچ دنا پلاس توربو بوده و با رینگ‌های عادی در این مسابقات حضور یافته است. از سویی بر روی گلگیر و در صندوق نیز آرم توربو مشاهده نمی‌شود. البته احتمال دارد ایران خودرو دنا پلاس توربو را با رینگ عادی 4 پیچ نیز تولید کرده باشد. برخی دیگر نیز عنوان می‌کنند این مدل حاضر در مسابقه همان مدل تنفس طبیعی است.

دنا پلاس

کارشناسانی که ویدیوهای حضور این خودرو را در مسابقه دیده‌اند عنوان می‌کنند چه این Dena plus مدل توربو یا تنفس طبیعی باشد، بدون شک ایران خودرو آن را به سیستم کنترل پایداری تجهیز کرده است. مدتی قبل ایران خودرو به صورت آزمایشی سیستم کنترل پایداری و هرزگردی الکتریکی را بر روی دنا+ نصب کرده بود و با این ویدیوها کاربران بر این باورند که چنین سطحی از پایداری دنا پلاس‌های در اختیار ناوگان پلیس بدون سیستم ESP ممکن نخواهد بود، اما برخی دیگر نیز عنوان می‌کنند این خودرو در خصوص پایداری دارای توان مناسبی بوده و در این مسابقه هم به آن فشار خاصی وارد نشده است تا به استفاده از سیستم کنترل پایداری نیاز داشته باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. سلام ماشین دنا مناسب ماموریت های پلیسی نیست پلیس مبایست ایمنترین خودرو را سوار شود چون پلیس همیشه در تعقیب و گریز مجرمین برزگ مباشد بهترین خودرو برای پلیس بنز یا اسپورترج و دیگر ماشینهای شاسی حتی خودروهای چینی هم مناسب پلیس نمیابشد

  2. کارشناس ایمنی تولید ماشین

    ظاهر و ساختارش بیشتر به تابوت میخوره با این کیفیت مزخرفشون تا یه ماشیم،متاسفم برای ملت گرسنه ای که باید تابوت سوارشن

  3. دنا خیلی مثلا ماشین خوبیه ؟؟؟

  4. دنا پلاس ظاهر خشنی داره واسه ماشین پلیس خیلی جذابع