سامسونگ گلکسی ای 90 5G

عکسی از گوشی سامسونگ گلکسی ای 90 5G همراه جزئیاتی از آن منتشر شد

سامسونگ گلکسی ای 90 5G (Samsung Galaxy A90) قدرتمندترین گوشی هوشمند این شرکت از سری A خواهد بود. به تازگی عکس و اطلاعات تازه‌ای از گلکسی ای ۹۰ منتشر شده اشت.

چند روز بعد از انتشار تاییدیه سامسونگ گلکسی ای 90 5G در کره جنوبی شاهد افشای اطلاعات جدیدی درباره آن هستیم. سامسونگ از مدت‌ها قبل، خطر نزدیک شدن هواوی به خود را در بازار موبایل احساس کرد. به همین دلیل تمرکزش را از روی پرچمداران سری S و Note برداشت و از راهکارهایی خلاقانه در محصولات سری A استفاده کرد. سامسونگ گلکسی ای 90 5G را باید قدرتمندترین گوشی این شرکت تا امروز در سری A دانست.

گوشی های هوشمند جدید سری A بسیار موفقیت‌آمیز بوده‌اند. به عنوان نمونه می‌توان به سامسونگ گلکسی ای 50 اشاره کرد که در بسیاری از کشورهای دنیا، طی سال 2019 پرفروش‌ترین گوشی این شرکت کره‌ای لقب گرفته است. انتظار نداشتیم به این زودی، قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم شبکه موبایل به گوشی های هوشمند سری A راه پیدا کند، اما با معرفی سامسونگ گلکسی ای 90 5G این اتفاق رخ خواهد داد.

بر اساس جدیدترین عکس افشا شده از سامسونگ گلکسی ای 90 5G، دوربین این گوشی همانند سامسونگ گلکسی ای 80 به شکلی چرخان طراحی شده است. این سبک طراحی دو کاربرد بسیار مهم دارد. اولین مزیت، امکان گرفتن عکس‌های سلفی با همان دوربین بسیار باکیفیت و چندگانه اصلی است. مزیت بعدی، عدم نیاز به استفاده از ناچ یا حفره روی نمایشگر به منظور قرار دادن سنسور دوربین سلفی محسوب می‌شود.

سامسونگ گلکسی ای 90 5G

سایر مشخصات فنی سامسونگ گلکسی ای 90 5G

گلکسی ای 90 5G به عنوان قدرتمندترین میان‌رده سامسونگ تا امروز، فاصله را با پرچمداران این شرکت از بین می‌برد. نمایشگر 6.7 اینچی این گوشی از نوع امولد بوده و از تراشه اسنپدراگون 855 قدرت خواهد گرفت. از سال‌ها قبل، محصولات سری A را به عنوان میان‌رده‌های نزدیک به پرچمداران سامسونگ می‌شناختیم. از طرفی در سال 2019، گوشی های قدرت گرفته از تراشه اسنپدراگون 855 را پرچمدار قلمداد می‌کنیم! به همین دلیل اکنون در دسته‌بندی سامسونگ گلکسی ای 90 5G دچار تردید شده‌ایم!

سایر مشخصات این گوشی وجود 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت ظرفیت داخلی، باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید 9 پای به شمار می‌روند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. عالیه سامسونگ ایول

  2. خیلی خوشگله افرین

  3. دوربین کشویی داره؟؟؟

  4. چرا اینقدر قیافه مزخرفی داره

  5. عجب گوشی خفنیه سخت افزار بسیار قویی دارع مکانیسم دوربینشم مثل ا ۸۰ هست باطریشم عالیع