گوشی منعطف هواوی Mate X

گوشی منعطف هواوی Mate X با تغییراتی در و‌ب‌سایت تنا ظاهر شد

گوشی منعطف هواوی Mate X دوباره روی وب‌سایت رگولاتوری چین (تنا) ظاهر شده است؛ این می‌تواند نشانه‌ای از ورود میت ایکس به بازار این کشور در آینده نزدیک باشد.

تصاویر منتشر شده روی سایت TENAA از بروز تغییراتی در دکمه پاور دستگاه خبر می‌دهند. حالا این دکمه صاف و پهن شده است و یک علامت هم روی آن وجود دارد. حتما تاخیر در عرضه‌ گوشی منعطف میت ایکس را به خاطر دارید؛ اما ظاهرا لولای این محصول بهبود یافته و آماده‌‌ی ورود به بازار چین است.

این گوشی انعطاف پذیر، نمایشگری 8 اینچی از نوع اولد با رزولوشن 2480 در 2200 پیکسل دارد. حسگر اثر انگشت دستگاه که با دکمه پاور یکی شده، در حاشیه‌ی باریک جانبی قرار گرفته است. هواوی میت ایکس از تراشه کایرین 980 قدرت می‌گیرد و به نخستین چیپ 7 نانومتری 5G هواوی (Balong 5000) هم مجهز است. باتری دستگاه 4500 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 55 وات پشتیبانی می‌کند.

طبق اعلام کمپانی چینی، باتری گوشی هواوی Mate X در مدت نیم ساعت 85 درصد شارژ می‌شود؛ این یعنی سرعت شارژ شدن آن حدود 600 درصد بیشتر از آیفون ایکس اس مکس است. تجربه کاربری اینتراکتیو و حالت نمایش دو قسمتی (اجرای همزمان دو عملکرد)، از امکانات نوآورانه‌‌ی این گوشی هوشمند محسوب می‌شوند.

تصاویر جدید گوشی منعطف هواوی Mate X در سایت تنا

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. گوشی های منعطف و خمیده خیلی خوب نیستند