سرویس انتقال فایل اندرویدی

راه‌اندازی یک سرویس انتقال فایل اندرویدی با همکاری شیائومی، اوپو و ویوو

شیائومی، اوپو و ویوو یک سرویس انتقال فایل اشتراکی را معرفی کردند. این یعنی امکان تبادل فایل بین گوشی های این سه برند، بدون نیاز به وجود اپلیکیشن شخص ثالث!

سرویس AirDrop اپل به دلیل سهولت استفاده، محبوبیت بالایی نزد کاربران آیفون دارد. ولی ایجاد یک سرویس انتقال فایل مشابه در پلتفرم اندروید، به این سادگی‌ها نبود؛ زیرا هر سازنده‌ی موبایل، اندروید سفارشی خود را در محصولاتش استفاده می‌کند. حالا اما ثمره‌ی اتحاد ویوو، اوپو و شیائومی؛ دسترسی کاربران اندروید به چنین قابلیتی است.

سرویس انتقال فایل اندرویدی

این سرویس، انتقال فایل بین گوشی های هوشمند سه کمپانی را تنها با یک کلیک امکان‌پذیر می‌سازد. کاربران می‌توانند انواع فایل را با فرمت‌های مختلف عکس، ویدیو، آهنگ، اسناد و غیره؛ به شیوه‌ای سریع (تا 20 مگابایت در ثانیه)، پایدار و کم‌مصرف بین دستگاه‌های خود انتقال دهند.

این سرویس انتقال فایل را می‌توان به ایردراپ اپل تشبیه کرد

در حال حاضر این سه برند، 50 درصد از سهم بازار موبایل چین را در اختیار دارند؛ پس کاربران بسیاری از همکاری آن‌ها سود خواهند برد. حتی شاید در آینده، کمپانی‌های دیگری هم به این جمع ملحق شوند. مثلا پیوستن هواوی و آنر به این اتحاد، یک بازی برد-برد برای همه خواهد بود.

البته هواوی برای گوشی های هوشمند و لپتاپ های میت بوک، سیستم انتقال فایل خود را با نام Share OneHop دارد. تصور کنید اگر چنین سرویسی به صورت فراگیر برای تمام برندهای بزرگ اندرویدی راه‌اندازی شود، چه خواهد شد؟ انتظار می‌رود شیائومی، ویوو و اوپو تا پایان ماه جاری میلادی، این قابلیت را به صورت آزمایشی در دسترس عموم قرار دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سه کمپانی چینی بنجل ساز که کارشون فقط و فقط ساخت گوشی بنجل بدرد نخور هست و هیچ درامد یا صنایع و پشتوانه دیگه ای ندارن.مثلا شیائومی اشغال ساز که حتی قطعات 100درصد گوشی تولیدی خودش رو از بقیه کشورها وارد میکنه و مونتاژ یا کپی برداری میکنه

  2. بنظرم همشونو حکومت کمنیست چین حمایت میکنه

  3. چه راه کار جالبی