بازی پی اس 2020

لایسنس رسمی سری آ در بازی پی اس 2020 (PES 2020) وجود دارد

ظاهرا کونامی برای بازی پی اس 2020 (PES 2020) لایسنس رسمی سری آ و لایسنس اختصاصی یونتوس را خریداری کرده تا برای بازی فیفا 20 به نوعی کری خوانده باشد.

خرید لایسنس رسمی لیگ ایتالیا به این معنی است که Konami می‌تواند از لگو، پرچم، لباس و اسامی تمامی باشگاه‌های حاضر در سری آ استفاده کند. این کمپانی ژاپنی، چندی قبل هم با دو باشگاه محبوب اینتر میلان و آث میلان قرداد همکاری امضا کرد که به معنی است در بازی پی اس 2020 شاهد وجود ورزشگاه این دو تیم (سن سیرو) و چهره‌های طبیعی‌تر بازیکنان آ‌ن‌ها نسبت به سایر باشگاه‌های ایتالیایی خواهیم بود.

باور کنید برای یک بازی فوتبالی مهم‌تر از خرید لایسنس کل سری A، داشتن لایسنس انحصاری باشگاه یوونتوس است؛ زیرا بانوی پیر با خرید بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو به یکی از محبوب‌ترین باشگاه‌ها برای دوست‌داران فوتبال در دنیای بازی‌های ویدیویی تبدیل شده است و کونامی در این مورد هم بهتر از EA عمل کرده و به خاطر قرارداد انحصاری بازی PES 2020 با یوونتوس، این باشگاه با اسم پیمونته کالچو در بازی FIFA 2020 حضور خواهد داشت!

جدای از مسائل مربوط به لایسنس کاور یا همان تصویر روی جلد جهانی بازی PES 20 نیز مشخص شده که در پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید.

تصویر روی جلد رسمی بازی پی اس 2020

بر روی جلد این بازی تصویر چهار بازیکن از تیم‌هایی را می‌بینیم که کونامی رسما با آن‌ها قراداد همکاری بسته تا باری دیگر دریابیم این بازی‌ساز ژاپنی کاملا قصد دارد در سال فوتبالی پیش رو موفق‌تر از گذشته عمل کند.

در پایان شایان با ذکر است PES 20 با نام کامل بازی eFootball PES 2020 در تاریخ 19 شهریور (10 سپتامبر) برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

شما طرفدار سری بازی‌های پی اس هستید یا فیفا؟ نظرات خود در مورد این مجموعه‌های فوتبالی را با سایر کاربران گجت نیوز به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. قطعا خیلی ججذاب خواهد بود

  2. به نظرتون امسال کدم بازی قوی تر ظاهر میشه پی اس یا فیفا